Inapproprate Opinion

This forum is for help with this web site. Please read the FAQ and then search this forum before asking questions here; most likely the question you are about to ask has already been answered.

Inapproprate Opinion

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 3:47 am

I am thinking if anyone can give OP like this:
godix wrote:# Ratings

* Orig: #1
* Visual: #1
* Sound: #1
* Synch: #1
* Lip: #1
* Effects: #1
* Effort: #1
* Re-View: #1
* Overall: #1

# Good: NONE
# Bad: NONE
# General: God are "you" stupid

and I read the Opinion Guide w/c it says this:
Opinion wrote:Seriously, if you find you got an unfairly poor opinion (ie you left negative marks for someone and feel that they did a opinion of your work in retaliation) email the person and ask them to change it (unless they provided enough of a solid argument to show that it was clearly not a vengeance opinion.) They are opinioning your VIDEO, and NOT YOU.

But the OP is POINTING AT ME.... and I know I'm not gud enough to compete with others but as I can see this is below the belt in same way. Also I sent him PM to re-edit his op to me if he didn't like it not just like that picking me a fight or watever :uhoh:

I'm not retard to go in that way he wants me to get *****. So instead I need the confirmation if the way he op in my vid is acceptable. If this is acceptable..... maybe I should fuck up my mouth and start to be mean to others that they don't really deserve something like this nor give an exchange shit OP to him as he nor me satisfied in that way. I got no problem to that if I'm wrong in my post. I got no patience in this kinda fucked jok3, if this he called jok3!

I am not going to pass this situation also just I want everything clear to me before I get fuck other video if you allowing this kind of OPINION GIVING.
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 4:14 am

Also I will make my request to make my wish come true for godix :lol:


I wish you could banned him at least 3wks to 4wks max just be sure he can teach himself to be more respected person when his approaching in others member :?
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby Kitsuner » Fri Feb 16, 2007 4:48 am

You get what you pay for... :roll:
OtakuGray wrote:Sometimes anime can branch out to a younger audience and this is one of those times where you wish children would just go die.
Stirspeare wrote:<Stirspeare> Lopez: Vanquish my virginity and flood me with kit. ["Ladies..."]
User avatar
Kitsuner
Maximum Hotness
 
Joined: 16 Feb 2003
Location: Chicago, IL
Status: Top Breeder

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 4:55 am

1st thing I remember I never fucked him before I was post in his thread a FREE OP as he made

so you mean I deserve to get *shit* from him just being cooperate here in the forum than to fucked all of those thread in non-sense :roll:
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Re: Inapproprate Opinion

Postby Orwell » Fri Feb 16, 2007 5:10 am

:roll:

I would like to nominate Godix for president in 08.
Latest
[Kristyrat]: Vote for Orwell
[Kristyrat]: because train conducters are dicks.
Otohiko: whereas Germans are like "god we are all so horrible, we're going to die a pointless death now."
User avatar
Orwell
godx, Son of godix
 
Joined: 06 Jan 2004
Location: Frying Pan. Destination: Fire.

Postby godix » Fri Feb 16, 2007 5:10 am

Perhaps you should read the <a href="http://www.animemusicvideos.org/phpBB/viewtopic.php?p=958584#958584">original free op post</a> a little closer to see if I was offering what you thought I was offering.
Image
User avatar
godix
a disturbed member
 
Joined: 03 Aug 2002

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 5:15 am

then I say you should give respond in the thread that I was wrong to reply in your thread as I can see very clearly.
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby Kitsuner » Fri Feb 16, 2007 5:18 am

BlaCk_PeArL_27 wrote:1st thing I remember I never fucked him

Maybe next time you ought to put out

(:>)
OtakuGray wrote:Sometimes anime can branch out to a younger audience and this is one of those times where you wish children would just go die.
Stirspeare wrote:<Stirspeare> Lopez: Vanquish my virginity and flood me with kit. ["Ladies..."]
User avatar
Kitsuner
Maximum Hotness
 
Joined: 16 Feb 2003
Location: Chicago, IL
Status: Top Breeder

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 5:31 am

I'm tired of this and well just right now I'm waiting for the ADMIN if they allow this kinda jok3 or not and beside all I need is a indeed reasonable for saying that *shit op* in my video though I know he can say better in gud way.

Then if I post my reply thread in godix forum I should be glad if he will say that "BlaCk_PeArL_27, you post a wrong thread cuz I'm not doing in that sit." in that way I know that I'm wrong and not going to this far of issues. I know your friend of him so I don't bother to make this thing worst arguing.

If this thread can't be answer in good way wish it will be LOCK.
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby godix » Fri Feb 16, 2007 5:40 am

I probably shouldn't quote a PM in public but what the hell, I'm not the one who started this thread. This is a copy of my last PM to black_pearl and it covers all I intend to say about this particular op.

godix in a PM wrote:
BlaCk_PeArL_27 wrote:Eh! Gago ka palang talaga.... :roll: you'd better more educated than me and be more respected by anyone else not just like that..... though in the first place I thought your more kind than others but I was mistaken. For sure.

Kindness is almost never one of my virtues. And if you know a single person that respects me I suggest bitchslapping them repeatedly until they regain sanity.
Image
User avatar
godix
a disturbed member
 
Joined: 03 Aug 2002

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 5:56 am

so yeah.... as you admitted it.... your disgusting ASSHUAL here just because you want to or just you want to show to others that you can do watever you want to do and say shit to them. Nice for sharing those manners you've got and hope you will keep that until to your funeral :roll:



I don't mind if you quote that PM beside (I never said offensive on your ego) I'm more happy so every body will know why we got this far for that shit.... :lol:
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby BlaCk_PeArL_27 » Fri Feb 16, 2007 6:15 am

also before I go to bed and I'm really tired -_- ...... I forget this since he want to qoute the PM
godix wrote:
BlaCk_PeArL_27 wrote:well I'm glad I know you that you've got disgusting bone...... wala na kong pake-alam duon basta ang alam ko magpahinga ka na muna pansamantala :lol:

As a total side note, did you know there are no decent tagalog to english translators on the internet? I can't understand a damn thing about that last sentence even with google's help. I can only assume the line in tagalog is insulting me in which I gotta say yeah, you're probably right.


well try to ask someone here if they know what I mean to say since your the one say..... your immature. If that what you understand it's up to you but I will never going to translate that for your favor. One suggestion go in philippines country and find by your own self if there's English and Tagalog dictionary.... if you got that still your not running out of a luck as I can say.
User avatar
BlaCk_PeArL_27
 
Joined: 11 Jan 2007
Location: SoCal, North Hills
Status: Married and lots of Child LOL

Postby BasharOfTheAges » Fri Feb 16, 2007 9:18 am

You probably should have read the first post WHERE THE TERMS WERE SPELLED OUT then, huh?
User avatar
BasharOfTheAges
Just zis guy, you know?
 
Joined: 14 Sep 2004
Location: Merrimack, NH
Status: Extreeeeeeeeeme

Postby Minion » Fri Feb 16, 2007 10:02 am

this thread is made of several kinds of win.
KioAtWork: I'm so bored. I don't have class again for another half hour.
Minion: masturbate into someones desk and giggle about it for the remaining 28 minutes
User avatar
Minion
 
Joined: 22 May 2004
Location: orlando

Postby Prodigi » Fri Feb 16, 2007 10:05 am

You're pretty fucking retarded.

If Godix were to be banned, it would have happened long ago (not including that 1 day ban), and not over something as pathetic as this.

Next time:

Use your eyes, not your mouth.
Prodigi
is the conductor.
 
Joined: 06 Sep 2003

Next

Return to Site Help & Feedback

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests