Music videos Question

General discussion of Anime Music Videos
Locked
InuyashaOtaku
Org Profile

Music videos Question

Post by InuyashaOtaku » Sun Apr 25, 2004 8:54 am

Ok...I know a lot of you guys have been on here longer than me (please, Please don't flame me :cry: ) but when you download a videos to say windows media player, do u have to delete it within 24 hours or something because everytime I save a video from here, within 24hours when I go to look at it , it won't let me and just skips to the next one that plays. So if anyone can help me please post! :)

Zarxrax
Org Profile

Post by Zarxrax » Sun Apr 25, 2004 10:04 am

What your saying doesnt really make sense. Please describe your problem in more detail.
And no, the files dont stop working after a set ammount of time.

Scintilla
(for EXTREME)
Status: Quo
Org Profile

Post by Scintilla » Sun Apr 25, 2004 11:16 am

Have you tried <i>saving the videos to your hard drive</i> instead of streaming them with WMP?
ImageImage
:pizza: :pizza: Image :pizza: :pizza:

bum
17747114553
Org Profile

Re: Music videos Question

Post by bum » Sun Apr 25, 2004 12:22 pm

InuyashaOtaku wrote:Ok...I know a lot of you guys have been on here longer than me (please, Please don't flame me :cry: ) but when you download a videos to say windows media player, do u have to delete it within 24 hours or something because everytime I save a video from here, within 24hours when I go to look at it , it won't let me and just skips to the next one that plays. So if anyone can help me please post! :)
i think you've bein visiting too many rom download sites :P

P'tite fée
Org Profile

Post by P'tite fée » Mon Apr 26, 2004 12:38 pm

inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
sorry , I don't speak english lol!!!!!
j'aimerais être larme pour naitre dans tes yeux , vivre sur tes joues et mourir sur tes levres.

Moonlight Soldier
girl with bells
Status: Plotting
Org Profile

Post by Moonlight Soldier » Mon Apr 26, 2004 2:10 pm

P'tite fée wrote:inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
Vous avez du misere a s'exprimer en francais aussi.

TobinHood
Mr. Poopy Pants
Org Profile

Post by TobinHood » Mon Apr 26, 2004 2:12 pm

Moonlight Soldier wrote:
P'tite fée wrote:inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
Qu'est que fuck?!?
http://sakkaku.icedomain.netImageImage
I've got to stop procrasturbating.

P'tite fée
Org Profile

Post by P'tite fée » Mon Apr 26, 2004 2:33 pm

You are very nice :? grrrr!! I am now angry ! I am 15 years and
sorry , so I am not very intelligente fo you !
you are bad in french you too!!! " tu as aussi du mal à t'exprimer en francais .. i'ts good!!

you ask for the traduction fuck? I know...but lol....i've not answer for this question

bye
j'aimerais être larme pour naitre dans tes yeux , vivre sur tes joues et mourir sur tes levres.

Moonlight Soldier
girl with bells
Status: Plotting
Org Profile

Post by Moonlight Soldier » Mon Apr 26, 2004 2:48 pm

P'tite fée wrote:You are very nice :? grrrr!! I am now angry ! I am 15 years and
you are bad in french you too!!! " tu as aussi du mal à t'exprimer en francais .. i'ts good!!

you ask for the traduction fuck? I know...but lol....i've not answer for this question

bye

lol.
Ce que j'essayais de dire = J'ai aucune idee de qu'est-ce que vous voulez demander dans votre premiere message. Si vous avez un question, soyez plus clair.

/cache de votre colere. :roll:

Bote
Org Profile

Post by Bote » Mon Apr 26, 2004 2:56 pm

Moonlight Soldier wrote:
P'tite fée wrote:You are very nice :? grrrr!! I am now angry ! I am 15 years and

bye
lol.

Ce que j'essayais de dire = J'ai aucune idee de qu'est-ce que vous voulez demander dans votre premiere message. Si vous avez un question, soyez plus clair.

/cache de votre colere. :roll:
Ah mein Got! Alles, sag welche internacional Sprach ko:nnen sie am besten. :roll:
My Youtube channel: Bote Logos
NEW!!! One Piece AMV - "YUM YUM 2.0"
Berserk - Man of Sorrows (upscaled to 4k)
Beowulf@RDS wrote:RECTANGLES AND AFTER EFFECTS WONT SAVE YOU NOW MOTHERFUCKERS

Locked

Return to “General AMV”