Music videos Question
-
InuyashaOtaku
Music videos Question
Ok...I know a lot of you guys have been on here longer than me (please, Please don't flame me
) but when you download a videos to say windows media player, do u have to delete it within 24 hours or something because everytime I save a video from here, within 24hours when I go to look at it , it won't let me and just skips to the next one that plays. So if anyone can help me please post! 
- Zarxrax
- Scintilla
- (for EXTREME)
- Status: Quo
- bum
- 17747114553
Re: Music videos Question
i think you've bein visiting too many rom download sitesInuyashaOtaku wrote:Ok...I know a lot of you guys have been on here longer than me (please, Please don't flame me) but when you download a videos to say windows media player, do u have to delete it within 24 hours or something because everytime I save a video from here, within 24hours when I go to look at it , it won't let me and just skips to the next one that plays. So if anyone can help me please post!
- P'tite fée
inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
sorry , I don't speak english lol!!!!!
j'aimerais être larme pour naitre dans tes yeux , vivre sur tes joues et mourir sur tes levres.
- Moonlight Soldier
- girl with bells
- Status: Plotting
Vous avez du misere a s'exprimer en francais aussi.P'tite fée wrote:inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
- TobinHood
- Mr. Poopy Pants
Qu'est que fuck?!?Moonlight Soldier wrote:Vous avez du misere a s'exprimer en francais aussi.P'tite fée wrote:inu yasha otaku.....yu fais pas partit du forum de ranma toi? du site de ranma otaku par hasard? si c le cas j'aimerais bien un coup de main car moi je m'en sort pas du tout la dedans , je comprend meme pas comment on fais pour dl sur ce site! comme quoi les igniorante de l'anglais ca existe!!
- P'tite fée
You are very nice
grrrr!! I am now angry ! I am 15 years and
sorry , so I am not very intelligente fo you !
you ask for the traduction fuck? I know...but lol....i've not answer for this question
bye
you are bad in french you too!!! " tu as aussi du mal à t'exprimer en francais .. i'ts good!!Vous avez du misere a s'exprimer en francais aussi.
you ask for the traduction fuck? I know...but lol....i've not answer for this question
bye
j'aimerais être larme pour naitre dans tes yeux , vivre sur tes joues et mourir sur tes levres.
- Moonlight Soldier
- girl with bells
- Status: Plotting
Ce que j'essayais de dire = J'ai aucune idee de qu'est-ce que vous voulez demander dans votre premiere message. Si vous avez un question, soyez plus clair.P'tite fée wrote:You are very nicegrrrr!! I am now angry ! I am 15 years and
you are bad in french you too!!! " tu as aussi du mal à t'exprimer en francais .. i'ts good!!Vous avez du misere a s'exprimer en francais aussi.
bye
lol.
/cache de votre colere.
- Bote
Ah mein Got! Alles, sag welche internacional Sprach ko:nnen sie am besten.Moonlight Soldier wrote:lol.P'tite fée wrote:You are very nicegrrrr!! I am now angry ! I am 15 years and
bye
Ce que j'essayais de dire = J'ai aucune idee de qu'est-ce que vous voulez demander dans votre premiere message. Si vous avez un question, soyez plus clair.
/cache de votre colere.
My Youtube channel: Bote Logos
NEW!!! One Piece AMV - "YUM YUM 2.0"
Berserk - Man of Sorrows (upscaled to 4k)
NEW!!! One Piece AMV - "YUM YUM 2.0"
Berserk - Man of Sorrows (upscaled to 4k)
Beowulf@RDS wrote:RECTANGLES AND AFTER EFFECTS WONT SAVE YOU NOW MOTHERFUCKERS