Hip Hop project- Intrest guage

Discussion & organization of Multi-Editor Projects
Locked
User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Hip Hop project- Intrest guage

Post by ssj4lonewolf » Thu Aug 18, 2005 10:35 pm

Aight I'm throwing this project up in the air. I make hip hop amvs, and I've yet to see a hip hop collab project even mentioned, or it proly has, but I havent been around amvs for long enough to see it.
Hip hop is loved to be hated by ppl, on the org, and beyond, and all Im here to say is that rock+anime is good but, rap+anime is comming to change the game a lil bit. Even it out persay.

Ideas, comments, haters, or anything else is welcome to be shared. I wanna know what u guys think of somthin like this, and judging from the music section on rap...ill just let it speak for its self.
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

User avatar
Kimarhi77
Joined: Sun Jul 17, 2005 5:21 pm
Location: Washington
Contact:
Org Profile

Post by Kimarhi77 » Fri Aug 19, 2005 3:49 am

I personally think it would be quite interesting :D Let me know if anyone decides to jump in on that. :wink:

User avatar
bum
17747114553
Joined: Sat Nov 08, 2003 9:56 pm
Contact:
Org Profile

Post by bum » Fri Aug 19, 2005 7:53 am

You'l need good editors who enjoy hip hop. Thats a rare combination.

User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Post by ssj4lonewolf » Fri Aug 19, 2005 10:36 am

i got 1 person that i would happily do a collab with for sure, and thats dnk, but rare combo indeed.
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

User avatar
Mr Pilkington
Joined: Tue Apr 09, 2002 4:10 pm
Status: Stay outa my shed
Location: Well, hey, you, you should stop being over there and be over here!
Contact:
Org Profile

Post by Mr Pilkington » Fri Aug 19, 2005 1:29 pm

Hells yes!!

I want to do Petey Pablo - I
Image
<Orwell> WTF are they doing upstairs. Almost sounds like construction
<[Kristyrat]> Orwell, you see / <[Kristyrat]> when a man really likes a woman / <[Kristyrat]> or has a bottle of chloroform
<inthesto> He takes her stuff / <inthesto> And then poops in her vagina

SuperFusion
Joined: Thu Dec 11, 2003 7:03 pm
Location: Miami, FL
Contact:
Org Profile

Post by SuperFusion » Fri Aug 19, 2005 2:42 pm

I'd join depending on who you use :/

User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Post by ssj4lonewolf » Fri Aug 19, 2005 5:19 pm

well lets see, theres a multitude of songs we could use obviously, but we could do like a mix tape if u will. I got a few ideas last night, while listening to my own mix tape that i made. I'm down for whatever, we could go all action, or even get froggie and do a all hip hop drama amv type thing, or do a mix of both.

Since I'm a sound buff, I could mix the songs up quite well, or we could even talk to taylrmayd(our local music producer on a-m-v.org) about mixing them up.
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

Yok/0
do not feed
Joined: Sat Sep 20, 2003 12:51 pm
Org Profile

Post by Yok/0 » Fri Aug 19, 2005 10:30 pm

If u have method man - judgement day I would do it lol. But still i would have to hear the mix.

User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Post by ssj4lonewolf » Sat Aug 20, 2005 5:09 am

well im open to whatever songs, meth and wu tang are on the list of the mix. Im just tryin to get ideas and who would be interested.
Some songs that I'm considering, just for myself tho

Stomp-Young Buck f/TI and Ludacris
Elvators-Outkast
Go to sleep-Emimen
Gun play-Prodigy(from Mobb Deep)
What they gon do-Lil John
Yall been Warned-Wu Tang
Run-Ghostface Killa(from Wu Tang) f/Jadakiss
Black Cotton-2 Pac
Be Easy-TI
Knockin Heads off-Lil John f/Jadakiss and Styles P
Are we cuttin-Pastor Troy
Neva Scared-Bonecrusha f/ TI and Killa Mike
Fish and Grits-Outcast
Genesis-Busta Rhymes
Put you on the game-The Game
Dreams-The Game
Renagade-Jay Z f/Enimem
Dirt off ya Sholders-Jay Z
Dirt off ya Sholders/Lying away from you-Jay Z/Linkin Park
Paitently Waiting-50 Cent f/Eminem
Get Back-Ludacris
(omfg too many ideas this got damn list will go on forever....)

ok lmao thats too many but i really, unfortuantly, have video ideas for all of those....only about 3 of those are really set in stone but im just throwing out ideas right now, if this helps let me know i can go on with some more good songs if u need some ideas or some music behind them.
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

User avatar
lilgumba
Joined: Tue Aug 21, 2001 7:30 pm
Location: Milky Way...okay IL
Contact:
Org Profile

Post by lilgumba » Sat Aug 20, 2005 11:55 pm

i would like to see a hip mep done. it sounds interesting. i would need more info on songs and stuff for sure to see if i would like to jump aboard or not. i did that one video to missy but it was lacking story. it would be cool to see what you can do so when you update on the status of this let me know.
Image Image

User avatar
Castor Troy
Ryan Molina, A.C.E
Joined: Tue Jan 16, 2001 8:45 pm
Status: Retired from AMVs
Location: California
Contact:
Org Profile

Post by Castor Troy » Sun Aug 21, 2005 12:24 am

Sounds interesting.... I'll look into it. 8-)
"You're ignoring everything, except what you want to hear.." - jbone

User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Post by ssj4lonewolf » Sun Aug 21, 2005 5:04 am

right now im gonna make a mix of songs, I'm gonna carefully pick it out for the mix, let me know what u think of it when im done. Also there will be a into instrmental movie part as well, and i have the perfect beat for that. This may take me a couple of days(no longer than a week) to come up with somthing like the perfect mix.
Since I wanna try to keep it balenced between action, drama, and comedy, ill see what i can do to suit all of those needs. This shit is gonna be tough.
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

User avatar
Kimarhi77
Joined: Sun Jul 17, 2005 5:21 pm
Location: Washington
Contact:
Org Profile

Post by Kimarhi77 » Sat Sep 03, 2005 5:15 am

Mobb Deep(quiet storm hells yes) and some Nas for sure!! and maybe some outkast :twisted: :D

Yok/0
do not feed
Joined: Sat Sep 20, 2003 12:51 pm
Org Profile

Post by Yok/0 » Mon Sep 05, 2005 11:39 am

Kimarhi77 wrote:Mobb Deep(quiet storm hells yes) and some Nas for sure!! and maybe some outkast :twisted: :D
I was just thinking about that song.

User avatar
ssj4lonewolf
Joined: Fri Jan 28, 2005 11:24 am
Location: Stuck in Hell, i mean Phoenix....
Contact:
Org Profile

Post by ssj4lonewolf » Tue Sep 06, 2005 3:31 pm

Hey I have the mix up here and I'm kinda still open to sugestions, but this is what i had in mind.
Fundementals of Hip Hop
I didnt even know that I could edit my posts here and made a whole brand new forum topic for it. Thanks for the responses, now were already starting some as we speak.

Admin if u could lock this or direct them to the other forum plz(to stop confusion).

[paizuri: Locked as per original poster's request. Go to the above link.]
Oh god, that black dude with the afro is always making those damn trash ass music hip hop amvs...he needs to do something with techno or rock....
.......as if I would do something like that.
おおかみなく

Locked

Return to “Multi-Editor Projects”