I dunno what category but...

Locked
User avatar
mexicanjunior
Joined: Wed Jun 27, 2001 11:33 pm
Status: It's a process...
Location: Dallas, TX
Contact:
Org Profile

I dunno what category but...

Post by mexicanjunior » Thu Jan 01, 2004 3:13 pm

DEW IT!!! :o

Moneyshot!!!

User avatar
Beowulf
Joined: Wed Feb 27, 2002 9:41 pm
Location: in the art house
Contact:
Org Profile

Re: I dunno what category but...

Post by Beowulf » Thu Jan 01, 2004 3:15 pm

mexicanjunior wrote:DEW IT!!! :o

Moneyshot!!!
Best Overall

User avatar
Mr Pilkington
Joined: Tue Apr 09, 2002 4:10 pm
Status: Stay outa my shed
Location: Well, hey, you, you should stop being over there and be over here!
Contact:
Org Profile

Re: I dunno what category but...

Post by Mr Pilkington » Thu Jan 01, 2004 3:17 pm

mexicanjunior wrote:DEW IT!!! :o

Moneyshot!!!
100 Points! :lol:












Oh, wait... :oops:
Image
<Orwell> WTF are they doing upstairs. Almost sounds like construction
<[Kristyrat]> Orwell, you see / <[Kristyrat]> when a man really likes a woman / <[Kristyrat]> or has a bottle of chloroform
<inthesto> He takes her stuff / <inthesto> And then poops in her vagina

User avatar
wolf_hunter
Joined: Fri Oct 04, 2002 9:49 pm
Contact:
Org Profile

Re: I dunno what category but...

Post by wolf_hunter » Thu Jan 01, 2004 3:22 pm

mexicanjunior wrote:DEW IT!!! :o

Moneyshot!!!
BEST OMFGNOWAY!!!!!!!!


:!: :!: :arrow: :!:

User avatar
godix
a disturbed member
Joined: Sat Aug 03, 2002 12:13 am
Org Profile

Post by godix » Thu Jan 01, 2004 3:39 pm

Best 'There goes any hope of convincing my friends that anime isn't just a bunch of sick sex shots'.
Image

User avatar
Corran
Joined: Mon Oct 14, 2002 7:40 pm
Contact:
Org Profile

Post by Corran » Thu Jan 01, 2004 3:44 pm

I'm still seeing Moneyshot win best action :)

User avatar
Voices_Of_Ryan
Joined: Sat Dec 20, 2003 6:55 pm
Location: Washington
Contact:
Org Profile

4

Post by Voices_Of_Ryan » Thu Jan 01, 2004 3:46 pm

Moneyshot - Best video not to watch for the first time infront of your parents
"hey... no"

User avatar
mexicanjunior
Joined: Wed Jun 27, 2001 11:33 pm
Status: It's a process...
Location: Dallas, TX
Contact:
Org Profile

Post by mexicanjunior » Thu Jan 01, 2004 5:01 pm

godix wrote:Best 'There goes any hope of convincing my friends that anime isn't just a bunch of sick sex shots'.
I've got more appropriate vids too. :oops:

Best Use of Mike Tyson Punch Out footage - Little Ippo

Best Romance (Maybe Kinda Sorta?) -
Siempre Juntos

Sweet Empathy

Best Use of Sasami (so effin hawt :oops: ) in a video? - Idol-ology

Locked

Return to “VCA Shameless Promotions 2004”