Funny Convos

This forum is for members to discuss topics that do not relate to anime music videos.

Re: Funny Convos

Postby Pwolf » Thu Oct 03, 2013 9:22 am

:rofl:
ImageImage
ImageImage
Like the AMV .Org App? Think about donating to help me make it better.
User avatar
Pwolf
Friendly Neighborhood Pwaffle
 
Joined: 03 May 2001
Location: Some where in California, I forgot :\

Re: Funny Convos

Postby [key]Scarlet » Thu Oct 03, 2013 9:31 am

User avatar
[key]Scarlet
the world that never was
 
Joined: 17 Mar 2010

Re: Funny Convos

Postby Ambiati » Fri Oct 04, 2013 3:00 am

[12:53:46 PM] Rae.: all the stalkers I've had aren't...your friends, right? O_O
[12:53:53 PM] Rae.: O___O;
[12:53:56 PM] Ali: lmao.
[12:53:59 PM] Ali: do i look like a stalker.
[12:54:11 PM] Ali: >.> you disappoint me yet again
[12:54:46 PM] Rae.: Well, I suppose if we minus the emo hair and the dark eyes that hide behind the emo hair and the faded beard along with the red lipstick and gloomy lighting of the picture....no?
[12:54:47 PM] Ali: this is in like... 24 hours we're talking. xD
[12:54:47 PM] Rae.: XD
[12:55:10 PM] Ali: well.. lol its a shitty webcam picture.
[12:55:20 PM] Ali: you know how i sexy look c'mon now. ;p
[12:55:50 PM] Ali: this pic is like w.e i'm taking a picture.
[12:56:15 PM] Ali: and why are u looking at my lips perv. D:
[12:56:23 PM] Ali: xD
[12:56:59 PM] Rae.: 'cause you use maybeline new york and i like the colour, i want the lipstick too D:
[12:57:38 PM] Ali: LOL. ok buddy. xD
User avatar
Ambiati
 
Joined: 05 Jul 2013
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Status: Cat burglar

Re: Funny Convos

Postby SeNniN » Sat Oct 05, 2013 1:29 am

clearly this Ali guy is smexy, and this Rae person is trying to flirt with him. lol. D:
Image
Image
Image
User avatar
SeNniN
 
Joined: 19 Mar 2008

Re: Funny Convos

Postby Ambiati » Sat Oct 05, 2013 5:59 am

SeNniN wrote:clearly this Ali guy is smexy, and this Rae person is trying to flirt with him. lol. D:


Clearly he's not that privileged. Not even in his dreams.
User avatar
Ambiati
 
Joined: 05 Jul 2013
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Status: Cat burglar

Re: Funny Convos

Postby SeNniN » Sat Oct 05, 2013 11:32 am

Ambiati wrote:
SeNniN wrote:clearly this Ali guy is smexy, and this Rae person is trying to flirt with him. lol. D:


Clearly he's not that privileged. Not even in his dreams.

All heil the all mighty, Rae. We are not worthy.
Image
Image
Image
User avatar
SeNniN
 
Joined: 19 Mar 2008

Re: Funny Convos

Postby Amaterasu » Wed Oct 09, 2013 3:54 pm

[2:38:50 PM] Seth: i'll be back later, i'm gonna go finish free
[2:39:02 PM] Seth: only free episodes to go
[2:39:07 PM] Seth: get it!?
[2:39:08 PM] Seth: free
[2:39:08 PM] I'LL GET MY SUOOOOORD FOR YOU DANNY: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[2:39:09 PM] Seth: three
[2:39:11 PM] Seth: ahahahahahaha
[2:39:12 PM] I'LL GET MY SUOOOOORD FOR YOU DANNY: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[2:39:15 PM] Seth: hahahahaha
[2:39:15 PM] I'LL GET MY SUOOOOORD FOR YOU DANNY: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[2:39:16 PM] I'LL GET MY SUOOOOORD FOR YOU DANNY: leave
User avatar
Amaterasu
Lets Positive Thinking
 
Joined: 03 Jun 2007
Location: Renovo, PA
Status: Bovine

Re: Funny Convos

Postby Kitsuner » Wed Oct 09, 2013 6:44 pm

It took me a bit to figure out why the other person kept saying they were gonna get their suooooord for you danny.
OtakuGray wrote:Sometimes anime can branch out to a younger audience and this is one of those times where you wish children would just go die.
Stirspeare wrote:<Stirspeare> Lopez: Vanquish my virginity and flood me with kit. ["Ladies..."]
User avatar
Kitsuner
Maximum Hotness
 
Joined: 16 Feb 2003
Location: Chicago, IL
Status: Top Breeder

Re: Funny Convos

Postby Kimberly » Tue Oct 15, 2013 2:23 am

[12:20:47 AM] Kimberly: i have to sleep at 1am from now on
[12:20:48 AM] Kimberly: -cries-
[12:20:50 AM] Kimberly: goodnight baby x0x
[12:22:21 AM] joel: gnight my love
[12:22:54 AM] joel: the closest ill probably ever be to being in a relationship is my friendship with u
[12:23:00 AM] Kimberly: LMAO OMFGGGGG
[12:23:01 AM] Kimberly: WHAAAT
ImageImage
User avatar
Kimberly
Kardashian
 
Joined: 18 Sep 2004

Re: Funny Convos

Postby lloyd9988 » Tue Nov 05, 2013 12:12 am

Me in comp. Science Solutions with Mick, Josh, Chad and Helio.

Me: Anyone watch Clannad??
Josh: I did... and I thoroughly regret it
Me: How does one regret Clannad?!
Josh: Well... it was like-
Mick: Wait, what is Clannad?? Is it like an anime??
Josh: Yeah, its basically like an anime where all the girls fall in love with the loser.
Mick: So... Like your basic harem anime??
Josh: Yeah, pretty much.
Me: What's up with that anyway??
Josh: You mean, what's up with every harem anime having a loser be the one every girl wets their pants for??
Me: Yeah! Why can't it be someone whose actually going to be successful one day??
Josh: Well... This would be true if the animators weren't stuck inside a cubicle all day having to make anime, wishing they could have a harem themselves. So they make a main character that is basically based off themselves and have tons of girls chase after them...
Me: So, your saying they're not successful??
Josh: Not saying they're not successful, just saying that they probably never get laid...

:shark:
~Yo~
User avatar
lloyd9988
 
Joined: 15 May 2011
Location: AZ
Status: Yeahhhhh......

Re: Funny Convos

Postby Kimberly » Tue Nov 19, 2013 8:55 pm

[5:52:15 PM] joel: ???!
[5:52:18 PM] joel: do u think i m lying
[5:52:20 PM] Kimberly: nope
[5:52:24 PM] joel: forget u den
[5:52:47 PM] joel: *kickflips off a skyscraper *
[5:53:08 PM] Kimberly: bye
[5:53:10 PM] Kimberly: LOL jk
[5:53:16 PM] joel: PROBABLY
[5:53:31 PM] joel: ud b like "Sozz need milk tea "
ImageImage
User avatar
Kimberly
Kardashian
 
Joined: 18 Sep 2004

Re: Funny Convos

Postby Ileia » Sun Dec 15, 2013 12:28 am

Image
User avatar
Ileia
CornDog Whisperer
 
Joined: 09 Aug 2004
Location: On teh Z-drive, CornDog
Status: ....to completion

Re: Funny Convos

Postby Kimberly » Sun Dec 15, 2013 3:32 am

Talking about Katy Perry's new song, Dark Horse and the terribad rap part:

[12:21:57 AM] joel: this is sooo unfitting for a katy perry song
[12:22:02 AM] joel: the first itme i heard it i was like wtf
[12:22:02 AM] Kimberly: SHE CAN BE MY SLEEPIN BEAUTY I GON PUT HER IN A COMA
[12:22:05 AM] Kimberly: DAM I THINK I LUV HA SHAWTTY SO BADDD
[12:22:18 AM] Kimberly: HER LOVE IS LIKE A DRUG I WAS TRYNA HIT ITA ND QUIT IT BUT LIL MAMA SO DOPE I GOT ADDICTEDDDD
[12:22:24 AM] joel: LMFFOAOAOAOAO
[12:22:25 AM] Kimberly: im DYING
[12:22:26 AM] joel: LIL MAMA
[12:22:43 AM] Kimberly: i MESSED AROUND AND GOT ADDICTEDDDDDDDDDDDDDDDIDDDIDIDIDD
[12:22:57 AM] joel: then katy comes in
[12:23:01 AM] joel: SO U WANNA PLAAAAYY WITHH MAGIC
[12:23:39 AM] Kimberly: I WAS TRYNA HIT IT N QUIT IS DEF THE WORST PART
[12:23:45 AM] joel: LMAO
[12:23:49 AM] joel: no the fuckin jeffrey dauhmer part

[12:23:39 AM] Kristyn: omfg!
[12:23:48 AM] Kristyn: they eat your heart out like jeffry daumer
[12:23:49 AM] Kristyn: really?
[12:23:55 AM] Kristyn: thats horrible
[12:24:04 AM] Kimberly: -pisses pants-
[12:24:09 AM] Kimberly: IM
[12:24:10 AM] Kimberly: TEARING
[12:24:10 AM] Kimberly: UP
[12:24:24 AM] Kimberly: LIL MAMA SO DOPEEEE -HEARS LIL MAMAS VOICE-
ImageImage
User avatar
Kimberly
Kardashian
 
Joined: 18 Sep 2004

Re: Funny Convos

Postby Shui » Wed Jan 22, 2014 4:32 am

Long one + I didn't bother removing unnecessary stuff. I'm sure you guys have much funnier godix logs but this is the only one I got.

Spoiler :
[11:39] <godix> http://www.telegraph.co.uk/earth/wildli ... tacks.html
[11:39] <godix> Complete with a picture of a buzzard attack victim.
03[11:40] * Falconone (~falconone@synIRC-AE65E2CF.dip.t-dialin.net) has joined #AMV
03[11:41] * Kenzichu (~428833a6@synIRC-7967CF9C.dsl.snantx.swbell.net) has joined #AMV
[11:41] <Kenzichu> hewwo?
[11:42] <Kenzichu> anyone there?
[11:42] <ngsilver> always
[11:42] <ngsilver> and never
[11:42] <Kenzichu> hey you run the hentai thing
[11:42] <ngsilver> i guess
[11:43] <Kenzichu> ^_^ nice to meet you
[11:43] <Kenzichu> is anyone else here?
06[11:44] * ngsilver points at the userlist
[11:44] <godix> No.
[11:44] <Kenzichu> oh no!
[11:44] <Kenzichu> it's you~
[11:44] <godix> I see my reputation precedes me.
[11:44] <Kenzichu> do you remember me?
[11:44] <Pas|Werk> this is one discussion i never thought i'd see
[11:44] <ngsilver> who? are wuveable godix?
06[11:44] * Pas|Werk grabs popcorn
[11:45] <Kenzichu> hi
[11:45] <godix> Yeah, the head of the MJ travesity who isn't a whore. I remember.
[11:45] <Kenzichu> YAY you remebered
[11:46] <Kenzichu> lol
[11:46] <ngsilver> odd response
[11:46] <Kenzichu> you're just mad 'cause yours failed
[11:46] <godix> So, if you're not a whore how about a slut? I don't particularly feel like paying for it anyway.
[11:46] <Kenzichu> ............
[11:47] <Kenzichu> what do you have up your ass?
[11:47] <Pas|Werk> *twaaannnggg*
[11:47] <Pas|Werk> and... STRIKE!
[11:47] <Pas|Werk> godix: 1
06[11:47] * ngsilver thinks he shall join Pas
[11:47] <Pas|Werk> kenzichu: 0
[11:47] <ngsilver> this is entertianing
[11:47] <godix> Nothing. But if that's part of the deal to get you in bed I suppose I'm willing to negotiate.
[11:47] <Kenzichu> I'm not a very good fighter
[11:48] <Kenzichu> I'm not a mean person
[11:48] <Kenzichu> so you win ^_^
[11:48] <godix> I win? So we will have sex?
[11:48] <Kenzichu> no
[11:48] <godix> Damn.
[11:48] <godix> That's it, destroy an old mans dreams.
[11:48] <Pas|Werk> what the hell
[11:48] <Pas|Werk> since when did godix ask for permission?
[11:48] <Kenzichu> for all i know, you're a fat drunk guy who anime figures and school uniforms with sticky white stuff n them
[11:48] <Pas|Werk> i always assumed you just launched yourself onto your victims
[11:49] <Kenzichu> has^
[11:49] <Kenzichu> lol
[11:49] <Kenzichu> no
[11:49] <godix> since I have no clue where she lives or what she looks like so have to ask permission cause i don't have any other choice.
[11:49] <Kenzichu> I try to protect
[11:49] <Kenzichu> and i'm not very good.
[11:49] <godix> HEY! I'm sober...
[11:49] <Kenzichu> lier
[11:49] <ngsilver> is he being nice to you?
[11:49] <Kenzichu> no
[11:50] <ngsilver> then he's not drunk
[11:50] <Kenzichu> he's being a pervert
[11:50] <Pas|Werk> not really
[11:50] <godix> welcome to the internet.
[11:50] <Pas|Werk> it's just godix being godix
[11:50] <Kenzichu> ...auu...
[11:50] <Pas|Werk> you'll learn to love it sooner or later
[11:50] <Pas|Werk> and when that happens, you'll realize you've become the very thing you loath
[11:50] <Kenzichu> when will ppl learn to lve me?
[11:50] <Pas|Werk> what is lve?
[11:50] <Kenzichu> lol
[11:50] <Kenzichu> love^^
[11:50] <Pas|Werk> bby dnt hrt me
[11:51] <Pas|Werk> dnt hrt me
[11:51] <Pas|Werk> no mr
[11:51] <Kenzichu> sorry, my keyboard sucks
[11:51] <ngsilver> wtf is this?
[11:51] <Kenzichu> wha?
[11:51] <ngsilver> i thought we spake english here?
[11:51] <godix> or at least american.
[11:52] <Kenzichu> ispake?
[11:52] <Kenzichu> lol
[11:52] <Kenzichu> i can't spell
[11:52] <Kenzichu> why am i in a chat with all the mean ppl?
[11:52] <ngsilver> damnit thats my stiche
[11:52] <Pas|Werk> i am insulted
[11:52] <Pas|Werk> i am a nice person.
[11:52] <Kenzichu> >>...
[11:52] <ngsilver> 0.0 i'm mean
[11:52] <Pas|Werk> i mean
[11:52] <ngsilver> w00t!!!!
[11:52] <Pas|Werk> if i were any more nice
[11:53] <Pas|Werk> the world would be overloaded on nice
[11:53] <Pas|Werk> and here you are telling me i aint nice
[11:53] <godix> It's like she's trying to speak to me, I know it.
[11:53] <Pas|Werk> im not sure i'll stand for that
[11:53] <Kenzichu> me?
03[11:53] * KWC|Yakuza2 is now known as KWC10
[11:53] <Kenzichu> talk to hentai dude?
[11:53] <Kenzichu> nu
[11:53] <Kenzichu> I met him, that was enough.
[11:54] <ngsilver> wait... what?
[11:54] <KWC10> i am the sexual solider
[11:54] <Pas|Werk> you're the virgin soldier
[11:54] <Kenzichu> whats what?
[11:54] <Kenzichu> me?
[11:54] <Kenzichu> no
[11:54] <Kenzichu> who?
[11:54] <godix> Pas: You're the sole nice spot in the room. You are the shining light in our lives. You are the wind beneath our wings.
[11:54] <godix> That's why we have to shot you.
[11:54] <Pas|Werk> damn right i am
[11:54] <Kenzichu> what about me?!?!
[11:54] <Pas|Werk> and don't you forget it
[11:54] <Kenzichu> auuu.....
[11:55] <godix> Kenzichu: You're a temporary object of lust and cheap gratification.
[11:55] <Pas|Werk> *PANG*
[11:55] <Kenzichu> ......
[11:55] <Pas|Werk> godix: 2
[11:55] <Pas|Werk> kenzichu: 0
[11:55] <Kenzichu> shut up pas!
[11:55] <Pas|Werk> that ball is out of the park
[11:55] <Kenzichu> that's crossing the ling!!
[11:55] <Kenzichu> lol
[11:55] <Kenzichu> line^
[11:55] <Kenzichu> just because i'm a girl i get picked on by godix?
[11:55] <ngsilver> god damnit!!! I'm the lysdexic one!
[11:55] <godix> Although I will say, if you consider me hentai dude I gotta wonder what your reaction would be on meeting MrOni.
[11:55] <ngsilver> stop stealing my lines!!!!
[11:56] <Pas|Werk> you have lines?
[11:56] <Pas|Werk> well damn.
[11:56] <Pas|Werk> i want lines.
[11:56] <Kenzichu> PAY ATTENTION TO ME~
[11:56] <Kenzichu> please?
[11:56] <Pas|Werk> oh the irony
[11:56] <godix> Actually no, just because you're around me you get picked on by godix. The sex thing is just an insane hope.
[11:56] <ngsilver> wait, you want attention, but then you don't like what you get
[11:56] <Pas|Werk> Kenzichu stop begging for attention and then calling us all assholes
[11:57] <Pas|Werk> it's fucking annoying
[11:57] <Kenzichu> that's so rude
[11:57] <Pas|Werk> lol
[11:57] <Pas|Werk> well
[11:57] <godix> welcome to #amv.
[11:57] <Kenzichu> you haven't said one nice thing to me
[11:57] <Pas|Werk> guess what friend
[11:57] <Pas|Werk> you just made my /ignore list.
[11:57] <ngsilver> welcome to #gay-sex
[11:57] <Pas|Werk> hasteroth-tier troll
[11:57] <ngsilver> ouch
[11:58] <Kenzichu> ....please tell me you guys are really nice in real life...
[11:58] <godix> I said I wanted you in bed. That's nice. I mean I've never told Pas I wanted him in bed. So right off the bat you're a step up from him.
[11:58] <Kenzichu> i guess that's true..
[11:58] <Kenzichu> but then you call me a slut
[11:58] <Kenzichu> or a whore
[11:58] <Pas|Werk> where did we go wrong godix
[11:58] <godix> Pas: Sorry pas, you're a nice guy. I respect you. I just don't wanna fuck you.
[11:58] <Pas|Werk> was it the kids?
[11:58] <Kenzichu> and i didn't even do anything
[11:59] <Pas|Werk> yeah that's cool
[11:59] <godix> Kenzichu: No. I was HOPING you're a slut or a whore. I have no idea if you actually are or not.
[11:59] <Pas|Werk> it's not like im a cheap whore or anything
[11:59] <Kenzichu> of course I'm not!
[11:59] <ngsilver> how do we know?
[11:59] <Kenzichu> I'm scared of everything, including sex
[11:59] <godix> So what you're saying is I will get absolutely nothing from talking to you?
[11:59] <Kenzichu> and thunderstorms
[11:59] <Kenzichu> i don't know..
[11:59] <Kenzichu> how would i konw that
[11:59] <godix> don't have sex in thunderstorms. Lighting tickles when it hits the genitals.
[12:00] <ngsilver> quite true
[12:00] <Kenzichu> GAH!! NU NU NU!!!
[12:00] <Pas|Werk> i can back that statement
[12:00] <Kenzichu> SCARY!!1
[12:00] <godix> The guy acts as a mini-lightning rod.
[12:00] <Kenzichu> shhh
[12:00] <Pas|Werk> never want to go through that experience again
[12:00] <Kenzichu> you'll jynx it
[12:00] <Pas|Werk> anyway, back to work for me
[12:01] <godix> Even worse, at the time the guy is aimed at her so the lightning flows through him, out his dick, into her pussy, and she lights up like a christmas tree bulb.
[12:01] <Pas|Werk> enough time wasted talking to an attention whore
[12:01] <Kenzichu> bai pas i ,3 you
[12:01] <Kenzichu> lol
[12:01] <Kenzichu> <4
[12:01] <godix> Kinda funny to see atually, but puts a damper on the whole getting laid thing
[12:01] <Kenzichu> damn
[12:01] <Kenzichu> <3
[12:01] <Kenzichu> there
[12:01] <ngsilver> such a sad sad thing that is
[12:01] <Kenzichu> what, my typing?
[12:02] <godix> Although usually she's dead at the end of it, so I suppose if the guy still wanted to get laid there's nothing really preventing him from doing so. Provided he doesn't mind the smell of cooked meat.
[12:02] <ngsilver> i'm not godix, stop assuming I'm always refering to you is some mean way
[12:02] <ngsilver> and that's how you start down the road of necrophilia
[12:02] <Kenzichu> the only way i would get together with godix is the day when peanuts become the dominate species and he sky is orange because of the carrot wars of 3019.
[12:03] <ngsilver> so, next week?
[12:03] <Kenzichu> lol
[12:03] <Kenzichu> >>>as you can tell, I'm hungry
[12:03] <godix> So what you're saying, I still have a chance? WOOHOO!
[12:03] <Kenzichu> sure why not, just be nice.
[12:04] <ngsilver> I do find it odd, I thought I was more known for 4chan gif videos then hentai vids
[12:04] <godix> Well if you're gonna require me to be nice then fuck it, it ain't work the effort.
[12:04] <godix> "Man tries to fix airbed, blows up apartment"
[12:04] <Kenzichu> nah you have a hentai amv archieve.
[12:04] <Kenzichu> lol
[12:04] <godix> Try explaining that one to the landlord.
[12:05] <Kenzichu> okay, you don't have to be nice to me
[12:05] <godix> so the not-whore not-slut afraid of sex woman has been browsing the hentai archive?
[12:05] <Kenzichu> but you have to give me a compliment.
[12:05] <ngsilver> well, you someone needs to host it
[12:05] <Kenzichu> one compliment.
[12:05] <godix> Compliment. Hmmm. Damn, you would ask the impossible from me.
[12:05] <Kenzichu> ^_^
[12:06] <Kenzichu> oh, and i just saw the banner
[12:06] <godix> Uh... lets see now... You're female so odds are you have very nice tits. That work for you?
02[12:06] * Nio|Zzz (~Niotex@synIRC-59B110B6.direct-adsl.nl) Quit (Ping timeout)
[12:06] <Kenzichu> i never actually went to it
[12:06] <Kenzichu> ....how about nothing sexual
[12:06] <godix> You are kinda sorta not really literate?
02[12:07] * Kenzichu (~428833a6@synIRC-7967CF9C.dsl.snantx.swbell.net) Quit (Quit: CGI:IRC)
[12:07] <ngsilver> rofl
[12:07] <godix> well that was two minutes of amusement stretched over 20 minutes of time.
[12:08] <Pas|Werk> man
[12:08] <Pas|Werk> that was gold material
[12:08] <godix> I must be losing my touch since it took that long for her to log out.
[12:08] <Pas|Werk> i feel more alive just experiencing it
[12:08] <ngsilver> and that compliment had the golden truth of a real try
[12:09] <ngsilver> it's because she wasn't ignored
[12:09] <Pas|Werk> but seriously, she annoys me somewhat
01[12:09] <Shui_2> is it worth reading the log ?
03[12:09] * Shui_2 is now known as Shui
[12:09] <Pas|Werk> i can sum it up
[12:09] <godix> #amv - where you don't really want the attention.
[12:09] <Pas|Werk> lemme just sum it up in 2 lines
[12:09] <KWC10> Sega better bring Yakuza 3 for PS3 in some english place
[12:09] <Pas|Werk> godix: 3
[12:09] <Pas|Werk> kenzichu: 0
01[12:09] <Shui> sweet
01[12:10] <Shui> I expected something like - godix: 0 kenzichu: -3
[12:10] <ngsilver> last time it only took 2 mins, just have to not give her what she wants
[12:10] <Pas|Werk> meh, she's on my /ignore list now
[12:10] <Pas|Werk> soon, i should have the stupid half of the org filtered out
[12:10] <ngsilver> if only that'd work on the org
[12:11] <Pas|Werk> a man can dream
[12:11] <Pas|Werk> or
[12:11] <godix> if she stuck around like hannah did she's be on my ignore list but she didn't.
[12:11] <Pas|Werk> a man can be awesome and PANGYA
[12:12] <godix> sad news. A chihuahua had a barbecue fork lodge in it's head for days. After you stop laughing, the sad part is he'll probably recover.
User avatar
Shui
Shuitcake
 
Joined: 02 Jul 2006

Re: Funny Convos

Postby dreamawake » Sun Feb 16, 2014 4:00 pm

Kimberly wrote:Talking about Katy Perry's new song, Dark Horse and the terribad rap part:

[12:21:57 AM] joel: this is sooo unfitting for a katy perry song
[12:22:02 AM] joel: the first itme i heard it i was like wtf
[12:22:02 AM] Kimberly: SHE CAN BE MY SLEEPIN BEAUTY I GON PUT HER IN A COMA
[12:22:05 AM] Kimberly: DAM I THINK I LUV HA SHAWTTY SO BADDD
[12:22:18 AM] Kimberly: HER LOVE IS LIKE A DRUG I WAS TRYNA HIT ITA ND QUIT IT BUT LIL MAMA SO DOPE I GOT ADDICTEDDDD
[12:22:24 AM] joel: LMFFOAOAOAOAO
[12:22:25 AM] Kimberly: im DYING
[12:22:26 AM] joel: LIL MAMA
[12:22:43 AM] Kimberly: i MESSED AROUND AND GOT ADDICTEDDDDDDDDDDDDDDDIDDDIDIDIDD
[12:22:57 AM] joel: then katy comes in
[12:23:01 AM] joel: SO U WANNA PLAAAAYY WITHH MAGIC
[12:23:39 AM] Kimberly: I WAS TRYNA HIT IT N QUIT IS DEF THE WORST PART
[12:23:45 AM] joel: LMAO
[12:23:49 AM] joel: no the fuckin jeffrey dauhmer part

[12:23:39 AM] Kristyn: omfg!
[12:23:48 AM] Kristyn: they eat your heart out like jeffry daumer
[12:23:49 AM] Kristyn: really?
[12:23:55 AM] Kristyn: thats horrible
[12:24:04 AM] Kimberly: -pisses pants-
[12:24:09 AM] Kimberly: IM
[12:24:10 AM] Kimberly: TEARING
[12:24:10 AM] Kimberly: UP
[12:24:24 AM] Kimberly: LIL MAMA SO DOPEEEE -HEARS LIL MAMAS VOICE-


lol that is mild. ill show you real shockrap.


To stay on topic: NME and I on Skype

[8/12/2013 11:31:40 AM] KurtCocaine: IT AINT 2WYKED NEMORE! http://img35.imageshack.us/img35/8714/816v.png
[8/12/2013 11:32:01 AM] overstimulation nation: lmfao
[8/12/2013 11:32:19 AM] KurtCocaine: haha\

[8/22/2013 11:35:31 AM] overstimulation nation: eatin mcdonalds complainin about burger king lol
[8/22/2013 11:35:53 AM] overstimulation nation: or like papa johns
[8/22/2013 11:35:58 AM] overstimulation nation: something that isnt #1
[8/22/2013 11:36:04 AM] overstimulation nation: but damned close in the scheme of things
[8/22/2013 11:36:23 AM] KurtCocaine: Earl is liek a T-Bone steak of epic
[8/22/2013 11:41:25 AM] overstimulation nation: underground rap goes mainstream
[8/22/2013 11:41:30 AM] overstimulation nation: this summer only 13.99

[8/22/2013 11:54:23 AM] overstimulation nation: anyone who names themself after instant pasta
[8/22/2013 11:55:01 AM] overstimulation nation: like his name itself is product placement
[8/22/2013 11:55:02 AM] overstimulation nation: ffs
[8/22/2013 11:55:18 AM] overstimulation nation: rapper should call himself tony tiger he'd get sued tho
[8/22/2013 11:56:00 AM] KurtCocaine: haha
[8/22/2013 11:58:42 AM] overstimulation nation: change ur name every 6 months to give urself a fresh image and get a new sponsor
[8/22/2013 11:58:49 AM] overstimulation nation: works for madonna and snoop
[8/22/2013 11:59:19 AM] overstimulation nation: snoop thinks thc is sprayed on the plant by american growers
[8/22/2013 11:59:36 AM] overstimulation nation: so when he goes to jamaica and smokes their outdoor stuff with no males culled from the population
[8/22/2013 11:59:55 AM] overstimulation nation: which is way weaker hes like "damn son these people got the original shit, im smokin some frankenstein weed"
[8/22/2013 12:00:11 PM] KurtCocaine: haha
[8/22/2013 12:00:15 PM] overstimulation nation: instead of understanding that the jamaicans clearly aren't advanced growers
[8/22/2013 12:00:21 PM] KurtCocaine: sounds about right

[10/26/2013 12:23:20 PM] KurtCocaine: she should've been smart enough to realize
[10/26/2013 12:23:22 PM] KurtCocaine: after the 1st kid
[10/26/2013 12:23:23 PM] KurtCocaine: hey
[10/26/2013 12:23:25 PM] n/a: yea
[10/26/2013 12:23:26 PM] KurtCocaine: this isnt a good father
[10/26/2013 12:23:31 PM] KurtCocaine: i shouldnt get knocked up 2 more times by him
[10/26/2013 12:23:34 PM] KurtCocaine: lol
[10/26/2013 12:23:35 PM] n/a: but thats expecting a woman
[10/26/2013 12:23:38 PM] n/a: to think
[10/26/2013 12:23:39 PM] KurtCocaine: iknowiknow
[10/26/2013 12:23:41 PM] n/a: lololol
[10/26/2013 12:23:42 PM] KurtCocaine: lolol
[10/26/2013 12:23:59 PM] n/a: throwing more babies on this fire
[10/26/2013 12:24:02 PM] n/a: will make it all better
[10/26/2013 12:24:05 PM] n/a: thats woman logic
Image
DZ|BSP
User avatar
dreamawake
Prodigal Pen-Throttle
 
Joined: 17 Apr 2006
Location: Nowheresville, NJ
Status: Sick & Uninspired

PreviousNext

Return to General Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests