Project Gateway

This forum is for the announcement, organisation and discussion of Multi-Editor AMV Projects.
User avatar
guy07
Joined: Mon Sep 08, 2003 1:28 pm
Status: Back in beard.
Location: T.O.
Contact:
Org Profile

Postby guy07 » Sun Dec 30, 2007 12:06 am

OH yeah, i owe u thanks kariudo, my comp rox cuz of the processor u recommended. But now i have to transfer all my sources from one laptop to the other withough a ext. HD ...kill me. Please.

User avatar
Scott Green
Greenwhore
Joined: Thu Mar 23, 2006 1:25 pm
Status: The Dark Tower
Location: Austria
Contact:
Org Profile

Postby Scott Green » Sun Dec 30, 2007 9:48 am

Must Watch



EDIT: V what Niwa says V
Last edited by Scott Green on Sun Dec 30, 2007 11:54 am, edited 1 time in total.
ImageImage
Image

User avatar
Niwa
Cake Addiction
Joined: Fri Jul 02, 2004 6:41 pm
Location: Sweden
Contact:
Org Profile

Postby Niwa » Sun Dec 30, 2007 10:56 am

O:

a new greg video

EDIT: that was cool O:
Image

User avatar
Greggus1
Joined: Wed Dec 14, 2005 12:07 pm
Org Profile

Postby Greggus1 » Sun Dec 30, 2007 1:41 pm

:)
Image

User avatar
Scott Green
Greenwhore
Joined: Thu Mar 23, 2006 1:25 pm
Status: The Dark Tower
Location: Austria
Contact:
Org Profile

Postby Scott Green » Sun Dec 30, 2007 2:49 pm

just because I wanna stay neutral

Must Watch II
ImageImage
Image

User avatar
Copycat_Revolver
Mad Scientist
Joined: Fri Nov 18, 2005 1:14 pm
Location: blabbler's unpleasant psyche
Contact:
Org Profile

Postby Copycat_Revolver » Mon Dec 31, 2007 6:03 pm

Happy New Years, everybody. Since I'm in such a good mood, everyone in this project gets a free op from me (of varying lengths).

Scott already got his and since they all just released videos, CrackDerHimmel, may-lay, and Greggoose are next on the list. The rest of you can wait for your damn turn!


...and did I mention I'm really slow with ops. Don't complain if you don't get your New Year's op until a couple of months from now. :( Damn there are a lot of people in this project.
Last edited by Copycat_Revolver on Mon Dec 31, 2007 6:29 pm, edited 3 times in total.

User avatar
Scott Green
Greenwhore
Joined: Thu Mar 23, 2006 1:25 pm
Status: The Dark Tower
Location: Austria
Contact:
Org Profile

Postby Scott Green » Mon Dec 31, 2007 6:23 pm

Copycat_Revolver wrote:Happy New Years, everybody. Since I'm in such a good mood, everyone in this project gets a free op from me (of varying lengths).

Scott already got his.

WTF!?

oh yeah happy new years btw O:
ImageImage
Image

Kevmaster
Eisenbahnmörser
Joined: Sun May 28, 2006 12:20 pm
Org Profile

Postby Kevmaster » Mon Dec 31, 2007 6:40 pm

HAPPY NEW YEARS!

Copycat_Revolver wrote:Happy New Years, everybody. Since I'm in such a good mood, everyone in this project gets a free op from me (of varying lengths).


Does this include Lurkers? =P
Last edited by Kevmaster on Mon Dec 31, 2007 7:13 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Copycat_Revolver
Mad Scientist
Joined: Fri Nov 18, 2005 1:14 pm
Location: blabbler's unpleasant psyche
Contact:
Org Profile

Postby Copycat_Revolver » Mon Dec 31, 2007 6:46 pm

Hell naw. There's already twelve people in this project. That's a frickin' zodiac!

Although if any of you lurkers get a mysterious free op from me, don't tell anybody.

User avatar
Scott Green
Greenwhore
Joined: Thu Mar 23, 2006 1:25 pm
Status: The Dark Tower
Location: Austria
Contact:
Org Profile

Postby Scott Green » Mon Dec 31, 2007 6:48 pm

Copycat_Revolver wrote:That's a frickin' zodiac!

Zodiac is kewl >=O
ImageImage
Image

User avatar
Bauzi
Joined: Fri May 21, 2004 12:48 pm
Status: Under High Voltage
Location: Austria (uhm the other country without kangaroos^^)
Contact:
Org Profile

Postby Bauzi » Tue Jan 01, 2008 5:50 am

Happy new year. Let´s finish something >_>

User avatar
guy07
Joined: Mon Sep 08, 2003 1:28 pm
Status: Back in beard.
Location: T.O.
Contact:
Org Profile

Postby guy07 » Tue Jan 01, 2008 10:53 pm

yappy nu yars. go read my profile for a funny new years story :3
Copycat, wait till i release my teenagers vid then op that :o

User avatar
omegaevolution
Joined: Wed Nov 23, 2005 6:46 pm
Location: ZOMG, THE OMEGA MOVIL!! =O
Org Profile

Postby omegaevolution » Wed Jan 02, 2008 8:53 am

yah happy new year everyone O:

Bauzi wrote:Happy new year. Let´s finish something >_>


who said this was going to be finished this year? lol
ImageImage
Image

User avatar
guy07
Joined: Mon Sep 08, 2003 1:28 pm
Status: Back in beard.
Location: T.O.
Contact:
Org Profile

Postby guy07 » Wed Jan 02, 2008 10:16 pm

omegaevolution wrote:
Bauzi wrote:Happy new year. Let´s finish something >_>


who said this was going to be finished this year? lol


I did :twisted:

Kevmaster
Eisenbahnmörser
Joined: Sun May 28, 2006 12:20 pm
Org Profile

Postby Kevmaster » Wed Jan 02, 2008 10:17 pm

guy07 wrote:
omegaevolution wrote:
Bauzi wrote:Happy new year. Let´s finish something >_>


who said this was going to be finished this year? lol


I did :twisted:


you lied.


Return to “Multi-Editor Projects”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests