Self photos

This forum is for members to discuss topics that do not relate to anime music videos.
User avatar
Kitsuner
Maximum Hotness
Joined: Sun Feb 16, 2003 8:38 pm
Status: Top Breeder
Location: Chicago, IL
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Kitsuner » Mon Sep 23, 2013 6:30 pm

Shaka, when the walls fell!
OtakuGray wrote:Sometimes anime can branch out to a younger audience and this is one of those times where you wish children would just go die.
Stirspeare wrote:<Stirspeare> Lopez: Vanquish my virginity and flood me with kit. ["Ladies..."]

User avatar
Pwolf
Friendly Neighborhood Pwaffle
Joined: Thu May 03, 2001 4:17 pm
Location: Some where in California, I forgot :\
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Pwolf » Mon Sep 23, 2013 6:34 pm

Image
ImageImage
ImageImage
Like the AMV .Org App? Think about donating to help me make it better.

User avatar
kyle_m
Joined: Wed Feb 03, 2010 8:04 pm
Status: i am doing O.K.
Location: possessions of Tsar MF Putin...
Org Profile

Re: Self photos

Postby kyle_m » Mon Sep 23, 2013 6:40 pm

ok i got it all, taite's the hottest chick around here. drilling the earth to get to colorado T__T

User avatar
SeNniN
Joined: Wed Mar 19, 2008 6:06 pm
Org Profile

Re: Self photos

Postby SeNniN » Mon Sep 23, 2013 8:14 pm

Ambiati wrote:
You're welcome.

OMG! I FINALLY FOUND SOME WHO'S SOUTH ASIAN ON THIS FORUM! *dies*


haha.. I'm sure we have more on here. They just haven't come out into the open, lol. xD
Image
Image
Image

User avatar
Ambiati
Joined: Fri Jul 05, 2013 11:21 pm
Status: Cat burglar
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Ambiati » Mon Sep 23, 2013 8:16 pm

SeNniN wrote:
Ambiati wrote:
You're welcome.

OMG! I FINALLY FOUND SOME WHO'S SOUTH ASIAN ON THIS FORUM! *dies*


haha.. I'm sure we have more on here. They just haven't come out into the open, lol. xD


Which language do you speak? <:

User avatar
SeNniN
Joined: Wed Mar 19, 2008 6:06 pm
Org Profile

Re: Self photos

Postby SeNniN » Mon Sep 23, 2013 8:29 pm

Ambiati wrote:
SeNniN wrote:
Ambiati wrote:
You're welcome.

OMG! I FINALLY FOUND SOME WHO'S SOUTH ASIAN ON THIS FORUM! *dies*


haha.. I'm sure we have more on here. They just haven't come out into the open, lol. xD


Which language do you speak? <:


Oh, you mean my native tong? It's Urdu. But, I live in Canada, so ofc English and a little bit of French.
Image
Image
Image

User avatar
Ambiati
Joined: Fri Jul 05, 2013 11:21 pm
Status: Cat burglar
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Ambiati » Mon Sep 23, 2013 8:31 pm

SeNniN wrote:
Oh, you mean my native tong? It's Urdu. But, I live in Canada, so ofc English and a little bit of French.


Mujhe pata tha xD

LOL, then you should know how some French words sound horribly funny in your native language xD

User avatar
Kionon
I ♥ the 80's
Joined: Fri Mar 02, 2001 10:13 pm
Status: 日本人になる人の鮎川です。
Location: 日本、東京
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Kionon » Mon Sep 23, 2013 8:47 pm

Darmok and jalad at tanagra.

User avatar
MycathatesyouAMV
Based Dicknugget
Joined: Tue Feb 06, 2007 4:00 pm
Status: Looking for candy
Location: In the car, taking a shit.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby MycathatesyouAMV » Mon Sep 23, 2013 11:59 pm

Spoiler :
Image


Old picture of me from like 2010 rockin my chest out (18 years old then) Yeah I look like I'm 12 though.
Add me on skype cause im bored: Mycathatesyou0000

User avatar
SeNniN
Joined: Wed Mar 19, 2008 6:06 pm
Org Profile

Re: Self photos

Postby SeNniN » Tue Sep 24, 2013 1:09 am

Ambiati wrote:Mujhe pata tha xD

lol... so you knew. :]

What do you speak btw? Is it hindi, or Urdu? Since I know they are similar. :]
Image
Image
Image

User avatar
Ambiati
Joined: Fri Jul 05, 2013 11:21 pm
Status: Cat burglar
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Ambiati » Tue Sep 24, 2013 1:20 am

SeNniN wrote:
Ambiati wrote:Mujhe pata tha xD

lol... so you knew. :]

What do you speak btw? Is it hindi, or Urdu? Since I know they are similar. :]

I'll PM you xD

User avatar
Ambiati
Joined: Fri Jul 05, 2013 11:21 pm
Status: Cat burglar
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Ambiati » Tue Sep 24, 2013 3:03 am

Might as well post it.
This is me. This isn't recent. Was taken in October last year. I change the way I look quite a lot so until I decide to take more photos of myself, you'll have to go with this. :roll:

Spoiler :
Image


This is from September last year. I don't use as much eyeliner anymore lol.

Spoiler :
Image

User avatar
Kionon
I ♥ the 80's
Joined: Fri Mar 02, 2001 10:13 pm
Status: 日本人になる人の鮎川です。
Location: 日本、東京
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Kionon » Tue Sep 24, 2013 6:41 am

I wish I could use eyeliner without looking like I'm a lost member of The Cure. ;_;

User avatar
Ambiati
Joined: Fri Jul 05, 2013 11:21 pm
Status: Cat burglar
Location: In your closet, waiting for you to fall asleep.
Contact:
Org Profile

Re: Self photos

Postby Ambiati » Tue Sep 24, 2013 7:27 am

Kionon wrote:I wish I could use eyeliner without looking like I'm a lost member of The Cure. ;_;

The Cure is one of my favourite bands. Why would you mind looking like them? They had fanboys and fangirls. ;_;

User avatar
Miaka999
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:28 pm
Status: i am alive
Location: I dont know.....its very dark though
Org Profile

Re: Self photos

Postby Miaka999 » Tue Sep 24, 2013 4:18 pm

Image

hello me again. Bye


Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests