Tool Project X2 (19/20 Finals received!)

This forum is for the announcement, organisation and discussion of Multi-Editor AMV Projects.

Postby The_Patient » Sat May 03, 2008 5:47 am

Let's bring this shit back. I want to see it finished >_<
Image
User avatar
The_Patient
 
Joined: 12 Oct 2005
Location: Austria (SBG City)

Postby Scott Green » Sat May 03, 2008 6:49 am

TheFungus wrote:i'll take track 1

i havent edited in close to two years so it would be nice to get back in the game

ah crap -_-
I saw your post but totally forgot to upload the track |=
Well idk if you still want the track or not, but I'll just put the dl link for track 1 right here: http://www.sendspace.com/file/3t7x90

So anybody that is interested could check it out.

Also I kinda didn't check this mep latly and I didn't hear from any of you guys, I'll set a deadline now wich will be 3 weeks from now that would be the 24th of may.
I think that's enough time for you guys.
Well as The_Patient said we need to finish this!!!
ImageImage
Image
User avatar
Scott Green
Greenwhore
 
Joined: 23 Mar 2006
Location: Austria
Status: The Dark Tower

Postby Emotive » Sat May 03, 2008 8:32 am

Obey The Patient you bunch of imbeciles!

Though I'm not one to talk now am I.. Ò_Ó
Image
User avatar
Emotive
...the Meditant
 
Joined: 04 Nov 2006

Postby The_Patient » Sun May 04, 2008 2:35 am

Hmm Track 1 sounds good, but unfortunately I have next week my "Matura" (Scott Green knows, what it is ^^).

But anyway good to see it isn't dead at all. ô.o

....

Be patient. I must keep reminding myself of this.
Image
User avatar
The_Patient
 
Joined: 12 Oct 2005
Location: Austria (SBG City)

Postby Kevmaster » Sun May 04, 2008 9:23 am

Hey Scott, just for the Record, I finnally got EoE and I've already got the track planned out in my Mind, I just gotta find some free time to edit it. I might wont make the deadline, because I gots lots of exams coming up this month and (as you know) have some other projects I gotta finish too.

But with this Post, I promise you I WILL definitally do the Track, I'm dying to edit it ;)
Kevmaster
Eisenbahnmörser
 
Joined: 28 May 2006

Postby Scott Green » Tue May 06, 2008 3:38 am

The_Patient wrote:Hmm Track 1 sounds good, but unfortunately I have next week my "Matura" (Scott Green knows, what it is ^^).

But anyway good to see it isn't dead at all. ô.o

good luck with it!!
Maybe youre going to check the track again after all the fuzz and party and stuff xD

Kevmaster wrote:Hey Scott, just for the Record, I finnally got EoE and I've already got the track planned out in my Mind, I just gotta find some free time to edit it. I might wont make the deadline, because I gots lots of exams coming up this month and (as you know) have some other projects I gotta finish too.

yaay and >_>
also good luck to you with your exams O:


Naizashi is pretty active with his track O:
He already sent me two diffrent betas to it :up:
I'll have to check them and tell him with which he should go then.

I'm looking foreward to more betas (hopefully soon)
I'm afraid I might have to kick Daisuke_Z, Tsukin told me he is finished and I told him to send me his final a while back, but I couldn't get in touch with him latly I sent him a pm and I'm gonna try to catch him on msn too. But just for people interested in joining his track might get available if I'm not reaching him somehow....

To the rest of you, good luck with the tracks :up:
ImageImage
Image
User avatar
Scott Green
Greenwhore
 
Joined: 23 Mar 2006
Location: Austria
Status: The Dark Tower

Postby OnyX DragoN » Tue May 06, 2008 7:24 am

zomg :O if you end up having to get rid of daisuke can I have rosetta stoned? :D
User avatar
OnyX DragoN
 
Joined: 11 Sep 2007
Status: iunno...cold...I guess =/

Postby Emotive » Tue May 06, 2008 8:43 am

I would want it too, but only give it to me if you're willing to wait at least about 6 weeks before I can start on it (exams start like the week after the next).
Image
User avatar
Emotive
...the Meditant
 
Joined: 04 Nov 2006

Postby Scott Green » Fri May 09, 2008 3:15 pm

I kicked Daisuke_Z cause i waited long enough on his final I asked him already when I overtook the mep to send his final. I gave it to OnyX now since he asked first.
And I got a beta from Hiro to :3
ImageImage
Image
User avatar
Scott Green
Greenwhore
 
Joined: 23 Mar 2006
Location: Austria
Status: The Dark Tower

Postby Scott Green » Tue May 20, 2008 6:40 am

4 Days left!!!

I wanna see some progress at least :|
ImageImage
Image
User avatar
Scott Green
Greenwhore
 
Joined: 23 Mar 2006
Location: Austria
Status: The Dark Tower

Postby Hiro The Dragon King » Sun May 25, 2008 1:07 pm

How did everybody do on their deadline?
User avatar
Hiro The Dragon King
 
Joined: 06 Apr 2005
Location: Sidelines Of Life
Status: ...

Postby CastielTheFallen » Sun May 25, 2008 1:08 pm

I told scott I'd be abit late, ill have my track in a week or so S:
Image
DZ|BSP
User avatar
CastielTheFallen
Prodigal Pen-Throttle
 
Joined: 17 Apr 2006
Location: Nowheresville, NJ
Status: Sick & Uninspired

Postby Kevmaster » Sun May 25, 2008 1:16 pm

ArashinomeAMV wrote:I told scott I'd be abit late, ill have my track in a week or so S:


BOO! BOOO!
Kevmaster
Eisenbahnmörser
 
Joined: 28 May 2006

Postby jethropr » Sun May 25, 2008 9:22 pm

Kevmaster wrote:
ArashinomeAMV wrote:I told scott I'd be abit late, ill have my track in a week or so S:


BOO! BOOO!


shhhhh!!! atleast it's getting done, lol
User avatar
jethropr
 
Joined: 12 May 2003
Location: Oshawa, Ont

Postby masterGT » Mon May 26, 2008 6:18 am

So who's doing track 1 now? TheFungus, The_Patient or ...?
User avatar
masterGT
 
Joined: 27 Jan 2006
Location: The Inner Universe

PreviousNext

Return to Multi-Editor Projects

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests