XX: More Than Eye Candy - On hiatus

This forum is for the announcement, organisation and discussion of Multi-Editor AMV Projects.

Postby Autraya » Mon Jun 18, 2007 8:48 am

Yar, no wuckers
new banzors in the making :p
User avatar
Autraya
Zero Punctuation
 
Joined: 11 Mar 2003
Location: Terra Australis
Status: old

Postby FinalResolve » Mon Jun 18, 2007 9:22 am

Do the primary 10 contributers get a better chance of their segment being in the final MEP? Just a question some might be wandering... :wink:
Image
User avatar
FinalResolve
 
Joined: 15 Apr 2007

Postby kiarrens » Mon Jun 18, 2007 2:05 pm

FinalResolve wrote:Do the primary 10 contributers get a better chance of their segment being in the final MEP? Just a question some might be wandering... :wink:


Yes. The only reason I would reject one of the original 10 would be EXTREMELY bad video quality/editing, which I don't think I need to worry about from any of you. :)
ConnectiCon 2009 - 2013: FMV Contest Coordinator
AnimeBoston 2010 - 2013: Cosplay Chess Coordinator
AnimeBoston 2012/2013: Assistant Masquerade Coordinator
User avatar
kiarrens
Hagane no Aikousha
 
Joined: 04 Mar 2001
Location: The United States of Whatever

Postby Songbird21 » Mon Jun 18, 2007 7:01 pm

I submit for secondary.

Song: Girl Can Rock
Anime: Mai Hime
Character: Mikoto
Last edited by Songbird21 on Mon Jun 18, 2007 7:42 pm, edited 1 time in total.
Best editing Connecticon 2013: Bravery

Switchplate City- Custom lightswitch covers (Some anime related), etch glassware and more!
User avatar
Songbird21
 
Joined: 18 Jun 2002
Location: MA, USA
Status: Single

Postby Sonydjsnmix » Mon Jun 18, 2007 7:40 pm

I choose to focus on Maya on my track. Right now I debating between two songs. One would be in the drama category and the other is in the upbeat. I wanna see what style everyone else will choose. It wouldn't be the best for the MEP to be all drama. Im still looking at others songs.
Sonydjsnmix
 
Joined: 24 Jul 2003

Postby Sonydjsnmix » Mon Jun 18, 2007 8:17 pm

Also if anyone know any good songs about chasing your dreams please feel free to tell me.
Sonydjsnmix
 
Joined: 24 Jul 2003

Postby *inverse* » Mon Jun 18, 2007 8:22 pm

Someone should use Genie from Rune Soldier :P
User avatar
*inverse*
 
Joined: 20 Aug 2003
Location: BC, Canada

Postby kiarrens » Mon Jun 18, 2007 10:38 pm

*inverse* wrote:Someone should use Genie from Rune Soldier :P


Omg Rune soldier... lol. I love that show.
ConnectiCon 2009 - 2013: FMV Contest Coordinator
AnimeBoston 2010 - 2013: Cosplay Chess Coordinator
AnimeBoston 2012/2013: Assistant Masquerade Coordinator
User avatar
kiarrens
Hagane no Aikousha
 
Joined: 04 Mar 2001
Location: The United States of Whatever

Postby u_queen » Thu Jun 21, 2007 11:48 pm

Finnaly, finnaly, finnaly! I've found a song for my clip!
Artist: Coldplay
Song: White shadows

I wasn't sure because the singer is a man but I think there isn't any problem with that (ok, my feminist sense is on the top ¬_¬).
Image
User avatar
u_queen
 
Joined: 18 Aug 2004
Location: Where am I?
Status: Dizzy

Postby Sonydjsnmix » Fri Jun 22, 2007 12:13 am

I found my song too!!!!!

Hilary Duff - Fly

Its gonna be a drama. I tried finding a song for a upbeat but it wasnt working out :/
Sonydjsnmix
 
Joined: 24 Jul 2003

Postby EvaFan » Fri Jun 22, 2007 12:35 am

About the name for this mep, I'ma be straight up. I don't really like it. LoL

Theres 2 ideas to base this name from. If your planing on turning this MEP into a series (Maybe a male version next or something?) then the name should be generalized like: "Anime Hotshots" etc...

The other one is if you only doing this MEP 1 time and only for females then base the name off of that some how like: "Estrogenocide" lol... shit im just thinking up stuff randomly, anyways I think you get the point.

Just trying to help, as it stands the name is kinda bleak.
"The people cannot be [...] always, well informed. The part which is wrong will be discontented, in proportion to [...] the facts they misconceive. If they remain quiet under such misconceptions, it is lethargy, the forerunner of death to public liberty. What country can preserve its liberties, if it's rulers are not warned [...] that this people preserve the spirit of resistance? The tree of liberty must be refreshed from time to time, with the blood of patriots and tyrants."-Thomas Jefferson
User avatar
EvaFan
 
Joined: 21 Mar 2004
Location: Somerset, KY
Status: (*゚▽゚)o旦~ ー乾杯ー♪

Re: Project MEP-XX (Strong Female Characters)

Postby Kitsuner » Fri Jun 22, 2007 1:45 am

kiarrens wrote: 1. The good-natured schoolgirl whom all the male characters can’t seem to help falling head over heels for. (This accounts for like… 75% of the anime in my collection, it’s downright sickening.)

kiarrens wrote:Tohru Honda - Fruits Basket

Doesn't Tohru fit the good-natured schoolgirl motif?
OtakuGray wrote:Sometimes anime can branch out to a younger audience and this is one of those times where you wish children would just go die.
Stirspeare wrote:<Stirspeare> Lopez: Vanquish my virginity and flood me with kit. ["Ladies..."]
User avatar
Kitsuner
Maximum Hotness
 
Joined: 16 Feb 2003
Location: Chicago, IL
Status: Top Breeder

Postby Kaxi » Fri Jun 22, 2007 4:57 am

Eva-Fan wrote:About the name for this mep, I'ma be straight up. I don't really like it. LoL

Theres 2 ideas to base this name from. If your planing on turning this MEP into a series (Maybe a male version next or something?) then the name should be generalized like: "Anime Hotshots" etc...

The other one is if you only doing this MEP 1 time and only for females then base the name off of that some how like: "Estrogenocide" lol... shit im just thinking up stuff randomly, anyways I think you get the point.

Just trying to help, as it stands the name is kinda bleak.

And what about just calling it SFC?? :D The SFC MEP :D Well, it's better than nothing.
Image
Image
User avatar
Kaxi
 
Joined: 03 Jan 2006

Postby JudgeHolden » Fri Jun 22, 2007 9:05 am

kiarrens wrote:
*inverse* wrote:Someone should use Genie from Rune Soldier :P


Omg Rune soldier... lol. I love that show.


Yes, Rune Soldier rawks ..... I'm going to do a video with it at somepoint, but not this type of video .... :wink:
ImageImageImageImage
User avatar
JudgeHolden
 
Joined: 14 Mar 2005
Location: The great white north (Minneapolis)
Status: Looking at you through your window!

Postby kiarrens » Fri Jun 22, 2007 10:13 am

Eva-fan: Yes, I agree the title is weak. :\ I've been trying to think of something that won't downplay the seriousness of what we're trying to accomplish, but also doesn't come off as too pretentious. It's a thin line. As far as a series, I'm not sure as of yet. I'll have to see how this one comes out first before considering that.
As far as your title idea, it's the "genocide" bit that gives me pause. If we could find a better word to precede with "Estro" I'd seriously consider it... *leafs through a thesaurus*
Estroaffirmation? Meh, I dunno. Anyone else have any ideas? (Other than DOKool, you guys don't even want to know what he's been pitching to me via AIM.)


Kitsuner: Yes, she does. I discussed this earlier, I think on page 2.
ConnectiCon 2009 - 2013: FMV Contest Coordinator
AnimeBoston 2010 - 2013: Cosplay Chess Coordinator
AnimeBoston 2012/2013: Assistant Masquerade Coordinator
User avatar
kiarrens
Hagane no Aikousha
 
Joined: 04 Mar 2001
Location: The United States of Whatever

PreviousNext

Return to Multi-Editor Projects

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests