RapConnection '07 -- Apply!!

This forum is for the announcement, organisation and discussion of Multi-Editor AMV Projects.
User avatar
[Mugen]
Joined: Thu Jan 18, 2007 5:21 pm
Location: Germany (Munich)
Contact:
Org Profile

Postby [Mugen] » Thu May 17, 2007 4:22 pm

DragonGoku66 wrote:BTW: dont you think 22-25 tracks is a bit much, there arnt really many rap songs that fit in an amv. there should only be around 15 tracks i guess


thats true

if you seriously want 22-25 tracks, you can wait 1-2 years for the finished mep.

max. 10 Tracks. Believe me :wink:

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Thu May 17, 2007 4:24 pm

we'll see, lets just say max 22 tracks ok... believe me there are alot of ppl that like rap and are good editors, any decent editor is aloud (no boondocksboy from youtube lol)
</a>Image

User avatar
[Mugen]
Joined: Thu Jan 18, 2007 5:21 pm
Location: Germany (Munich)
Contact:
Org Profile

Postby [Mugen] » Thu May 17, 2007 6:53 pm

that like rap and are good editors


meh, thats true BUT not every anime fits to rap music, just a few.

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Thu May 17, 2007 8:18 pm

Mugen2004 wrote:
that like rap and are good editors


meh, thats true BUT not every anime fits to rap music, just a few.


yeh, but theres enough
</a>Image

User avatar
[Mugen]
Joined: Thu Jan 18, 2007 5:21 pm
Location: Germany (Munich)
Contact:
Org Profile

Postby [Mugen] » Thu May 17, 2007 8:25 pm

dbz0gohan0dbz wrote:
Mugen2004 wrote:
that like rap and are good editors


meh, thats true BUT not every anime fits to rap music, just a few.


yeh, but theres enough


-_-

a few is enough for 25 tracks? LMAO, with a few i mean 5-10, not more. :roll:

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Thu May 17, 2007 8:48 pm

Mugen2004 wrote:
dbz0gohan0dbz wrote:
Mugen2004 wrote:
that like rap and are good editors


meh, thats true BUT not every anime fits to rap music, just a few.


yeh, but theres enough


-_-

a few is enough for 25 tracks? LMAO, with a few i mean 5-10, not more. :roll:


there are enough songs to cover 25 tracks, we just need the editors o.O
</a>Image

User avatar
Knappster
Joined: Wed Dec 20, 2006 5:21 pm
Contact:
Org Profile

Postby Knappster » Thu May 17, 2007 8:50 pm

alright Im defenately interested in it now since now a know a good rap/hip hop group
Image

User avatar
[Mugen]
Joined: Thu Jan 18, 2007 5:21 pm
Location: Germany (Munich)
Contact:
Org Profile

Postby [Mugen] » Thu May 17, 2007 10:01 pm

dbz0gohan0dbz wrote:
Mugen2004 wrote:
dbz0gohan0dbz wrote:
Mugen2004 wrote:
that like rap and are good editors


meh, thats true BUT not every anime fits to rap music, just a few.


yeh, but theres enough


-_-

a few is enough for 25 tracks? LMAO, with a few i mean 5-10, not more. :roll:


there are enough songs to cover 25 tracks, we just need the editors o.O


not songs, ANIMES!

User avatar
Krisqo
Cooking Oil
Joined: Mon Jul 07, 2003 1:22 pm
Status: W.O.A (Waiting on Aion)
Location: Moderating the Adobe Forums
Org Profile

Postby Krisqo » Thu May 17, 2007 10:04 pm

Sorry to butt in... but Mugen2004, you sig is too big.
Image

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Fri May 18, 2007 6:18 am

there are more then enough songs!! lmao, the songs dont have to be hits you know
Last edited by dbz0gohan0dbz on Sat May 19, 2007 6:02 pm, edited 1 time in total.
</a>Image

User avatar
JaddziaDax
Crazy Cat Lady!
Joined: Tue Mar 16, 2004 6:25 am
Status: I has a TRU Arceus
Location: somewhere i think O.o
Contact:
Org Profile

Postby JaddziaDax » Fri May 18, 2007 6:35 am

dbz0gohan0dbz wrote:there are more then anough songs!! lmao, the songs dont have to be hits you know


what he means is this:

are there enough animes that CAN cover those songs without just slapping random scenes onto the timeline

User avatar
Knappster
Joined: Wed Dec 20, 2006 5:21 pm
Contact:
Org Profile

Postby Knappster » Fri May 18, 2007 6:35 am

dbz0gohan0dbz wrote:there are more then anough songs!! lmao, the songs dont have to be hits you know


exaclty the band im gunna use for this mep is a very small unknown one.
Image

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Fri May 18, 2007 6:39 am

JaddziaDax wrote:
dbz0gohan0dbz wrote:there are more then anough songs!! lmao, the songs dont have to be hits you know


what he means is this:

are there enough animes that CAN cover those songs without just slapping random scenes onto the timeline


yeh, there are always enough animes that fit a song, thats what its all about finding the right anime and song that fits it, for example take samurai champloo (or w/e) most hard rap songs dont match it, but if you take them slow rap songs mostly about killing then you have a perfect match.... and if ya dont know a rapsong that you can use just ask me or shaft2.0
</a>Image

Kevmaster
Eisenbahnmörser
Joined: Sun May 28, 2006 12:20 pm
Org Profile

Postby Kevmaster » Fri May 18, 2007 7:07 am

Allow Hentai and there will be enough songs to use :lol:


XD

User avatar
dbz0gohan0dbz
Joined: Wed Mar 07, 2007 5:41 pm
Location: Netherlands
Contact:
Org Profile

Postby dbz0gohan0dbz » Fri May 18, 2007 11:06 am

lmao, nah it has to be orgable XP
</a>Image


Return to “Multi-Editor Projects”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest