My new Tenchi Vid to the boy is mine heh :P

This forum is to announce newly created/released anime music videos.
Forum rules
Please observe the following unique rules for this forum:
  • All announced videos must have a corresponding entry in the AnimeMusicVideos.org database.
  • You may only make one new thread per week. If you have multiple videos to announce, either wait a week or add them to the same post.
Users that do not follow these rules may have their threads locked or removed without notice. It is recommended that all users read the sticky topics in this forum before posting.
User avatar
Nappy
Joined: Tue Jun 25, 2002 4:21 am
Location: S. CA (helLA) Posts :0
Contact:
Org Profile

My new Tenchi Vid to the boy is mine heh :P

Postby Nappy » Sun Aug 04, 2002 1:03 am

This is my 2nd vid, I hope you all like it I'll probably send it off to AWA expo since I missed pro already >_< I'll probably send my 1st video there too. Make sure you gimme your opinions plz :D

http://www.animemusicvideos.org/legacy/video.php?v=9949

User avatar
Nappy
Joined: Tue Jun 25, 2002 4:21 am
Location: S. CA (helLA) Posts :0
Contact:
Org Profile

Postby Nappy » Sun Aug 04, 2002 1:04 am

err I did that wrong.... just click my profile thing at the bottom or copy paste

User avatar
dokidoki
c0d3 m0nk3y
Joined: Tue Dec 19, 2000 7:42 pm
Status: BLEEP BLOOP!
Location: doki doki space
Contact:
Org Profile

Postby dokidoki » Sun Aug 04, 2002 1:11 am

Just type the URL by itself. It will automatically be made into a link.
http://www.animemusicvideos.org/legacy/video.php?v=9949

User avatar
SpPANDA
Joined: Mon May 06, 2002 1:22 am
Location: Santa Clara, CA
Contact:
Org Profile

Postby SpPANDA » Sun Aug 04, 2002 1:18 am

its funny.

User avatar
Nappy
Joined: Tue Jun 25, 2002 4:21 am
Location: S. CA (helLA) Posts :0
Contact:
Org Profile

Postby Nappy » Sun Aug 04, 2002 1:26 am

thanks Tim, I didn't think it was that easy, esp after reading the BBCode link its kinda confusing @_@ Btw, how come your "this video sucks" isn't up on your site yet. And don't say cuz it sucks, cuz it don't :P I figured you'd put it up after AX.

User avatar
Melfina
Joined: Mon Jul 29, 2002 10:42 pm
Location: Oakland, CA
Contact:
Org Profile

Postby Melfina » Sun Aug 04, 2002 2:03 am

I state again.

Tenchi is the Orgy God.
Forum Nublar
Webmaster and founder of
Image

User avatar
leathelanime
Joined: Thu Aug 30, 2001 12:52 am
Location: Da Mitton
Contact:
Org Profile

Postby leathelanime » Mon Aug 05, 2002 12:35 pm

"I state again Tenchi is the Orgy God"

BullShit! Tenchi wouldnt know a Orgy even if he was watching Washu,Ryoko,Mihoshi and Ayeka preforming one.....

Oh yea....Great video....Until the damn Japanese version at the end appeared.......

User avatar
dokidoki
c0d3 m0nk3y
Joined: Tue Dec 19, 2000 7:42 pm
Status: BLEEP BLOOP!
Location: doki doki space
Contact:
Org Profile

Postby dokidoki » Mon Aug 05, 2002 1:39 pm

Nappy wrote:Btw, how come your "this video sucks" isn't up on your site yet.

Uhhhh... I'm slow.

Nappy wrote:And don't say cuz it sucks, cuz it don't :P

Too late. :P
Image Image Image
"Comedy is a dying breed." -- kisanzi // "Comedy. Serious business." -- dokidoki // "Anybody want a pizza roll?"

User avatar
Wyverex
Joined: Fri Apr 12, 2002 9:30 am
Location: Belgium
Contact:
Org Profile

Postby Wyverex » Mon Aug 05, 2002 6:11 pm

Nappy> It has to be said : I just LOVE your work!

User avatar
Nappy
Joined: Tue Jun 25, 2002 4:21 am
Location: S. CA (helLA) Posts :0
Contact:
Org Profile

Postby Nappy » Mon Aug 05, 2002 7:39 pm

Thanks :D Wish I'd get some more reviews thou >:P


Return to “AMV Announcements”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests