Vegas 6 and 7... What's the big difference? 0.o

The old Video Software Help forum, left visible as an archive.

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 5:18 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 5:20 am

moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 5:23 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 5:26 am

moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 5:29 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 5:31 am

moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 5:33 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f

lol

off topic but...

what is CAN-K??
I seen that name somewhere else before...
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 5:34 am

moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f

lol

off topic but...

what is CAN-K??
I seen that name somewhere else before...


*giggle*

I'll PM you about it. ^^
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 5:36 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f

lol

off topic but...

what is CAN-K??
I seen that name somewhere else before...


*giggle*

I'll PM you about it. ^^


Ok ^_^

I sure hope i didn't take this thread off topic ^^
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 5:37 am

moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f

lol

off topic but...

what is CAN-K??
I seen that name somewhere else before...


*giggle*

I'll PM you about it. ^^


Ok ^_^

I sure hope i didn't take this thread off topic ^^



Nah~ I don't think so
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby CrackTheSky » Thu Oct 05, 2006 10:51 am

Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:
Radical_Yue wrote:
moonie211 wrote:*Drinks sake*

Do you like green eggs and ham?...


I do not like green eggs and ham. I do not like them Sam I AM


Do you like them on a boat?
Do you like them with a goat?


No! Now leave me the hell alone about it!

Damn! WHY CAN'T YOU PEOPLE JUST TAKE NO FOR AN ANSWER?!

But No0o0o~ You have to keep picking and picking and picking until the wound is bleeding wide open!!!

AHHHHHHHH SOCIETY!!!

Do you like them in a box?
Do you like them with a fox?



-____-+
F*** off

Do you like them with a cat?
Do you like them with a rat?



lol
I think this thread is starting to get off topic ^^



I wonder if murder is against forum rules...

I think it is ^^;
anyway...

Do you like them with a dog?
Do you like them in a log?


http://www.i-am-bored.com/bored_link.cf ... 81#Scene_1


LMAO!

I think i forgot what this thread was about...
did it have something to do with green eggs and ham?


No, its about this

http://chaz.bdmonkeys.net/battle.php?us ... _Yue&sex=f

lol

off topic but...

what is CAN-K??
I seen that name somewhere else before...


*giggle*

I'll PM you about it. ^^


Ok ^_^

I sure hope i didn't take this thread off topic ^^



Nah~ I don't think so


Look at all the pretty boxes... :shock:
User avatar
CrackTheSky
 
Joined: 27 Aug 2006
Location: Chicago
Status: Probably not editing.

Postby NeoQuixotic » Thu Oct 05, 2006 11:05 am

FOR THE LOVE OF EVERYTHING THAT IS SACRED AND HOLY, STOP!

Image

I'm such a party crasher :twisted:!

[Anubisx00: Requesting a lock for great justice!]
Insert clever text/image here.
User avatar
NeoQuixotic
Master Procrastinator
 
Joined: 01 May 2001
Location: St. Louis Park, MN
Status: I haz job!

Postby Radical_Yue » Thu Oct 05, 2006 2:14 pm

anubisx00 wrote:FOR THE LOVE OF EVERYTHING THAT IS SACRED AND HOLY, STOP!

Image

I'm such a party crasher :twisted:!

[Anubisx00: Requesting a lock for great justice!]



lol, normally I'd whine about the prettiness of my thread going bye bye, but I gotta agree with you xD

Sorry, we went a little far ^_^;;;

Hell, it was late, and I ran outta donuts...and everyone knows, once the donuts go, the mind is quick to follow.
ImageImage
User avatar
Radical_Yue
stuck in a room with a moose
 
Joined: 04 Feb 2005
Status: The flamer with heart of gold~<3

Postby Moonie » Thu Oct 05, 2006 2:17 pm

Im sorry too...

I think i drunk too much sake last night ^_^;;;
ImageImageImage
ImageImageImage
User avatar
Moonie
Give me some candy!
 
Joined: 17 Aug 2003
Location: Garland, Tx
Status: HP:11900 Strength: 940 Gold:60000 MP:1200

Previous

Return to Video Software Help Archive

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest