Does anyone have the new Linkin Park CD?

This forum is for the general discussion of Music.

Does anyone have the new Linkin Park CD?

Postby Gotenksisdabest » Tue Jul 30, 2002 4:17 pm

Does anyone have the new Linkin Park CD?

:twisted: I DO!!!!!! :twisted: Anyone questioning if they should buy it, go for it!! :lol: It kicks ASSSSS!!!!!!!!! 8)
"look at you, a tough little cookie and a righteous babe all in one "-gene starwind
"it is better to be the God of death than to be the hero of a massacre"-duo
User avatar
Gotenksisdabest
 
Joined: 10 Jul 2002
Location: y would i tell u

Postby Vlad86 » Tue Jul 30, 2002 4:29 pm

I got it, most of the songs are good, My favorite is the same as from the first album "KRWLNG". I wonder when the next albumwith new songs and not remixes will be out. Overall this cd is still good.
User avatar
Vlad86
 
Joined: 26 Mar 2002
Location: Wandering.......aimlessly

Postby Gotenksisdabest » Tue Jul 30, 2002 4:35 pm

Vlad86 wrote:I got it, most of the songs are good, My favorite is the same as from the first album "KRWLNG". I wonder when the next albumwith new songs and not remixes will be out. Overall this cd is still good.


I have heard new songs from them they are not looped and they are awesome!!!! :shock:
"look at you, a tough little cookie and a righteous babe all in one "-gene starwind
"it is better to be the God of death than to be the hero of a massacre"-duo
User avatar
Gotenksisdabest
 
Joined: 10 Jul 2002
Location: y would i tell u

Postby Kamoc » Tue Jul 30, 2002 5:01 pm

Image

get your new linkin park CD at the aaron carter store!
Image
User avatar
Kamoc
 
Joined: 31 Mar 2002

Postby MamoruArmitage » Tue Jul 30, 2002 5:18 pm

i will kill you harder than you have ever been killed before!
Chou Ryuuen, of the Fushigi Yuugi Cabal

"E Nomine Patres et Filii et Spiritu Sancti!"

Eriol861: dan, what have i told you about bestiality?
Eriol861: REMEMBER THE CONDOM
God Saffron: ...
Eriol861: DON'T GET MAD PIKACHU DISEASE OR SOME SHIT

INNERVISION STUDIOS
User avatar
MamoruArmitage
 
Joined: 28 Jul 2002
Location: Just stuck, hollow and alone, and the fault is my own, and the fault is my own...

Postby kthulhu » Tue Jul 30, 2002 5:29 pm

Oh,Aaron,why do you not return our calls or answer our letters?!Why,damn it,why?!

-Signed,your biggest fans:kthulhu,temjin,Kamoc,klinky,ladydx,and ESPECIALLY Jbone
I'm out...
User avatar
kthulhu
 
Joined: 30 May 2002
Location: At the pony stable, brushing the pretty ponies

Postby MamoruArmitage » Tue Jul 30, 2002 5:30 pm

*kills the Aaron Carter supporters and desecrates their bodies*
Chou Ryuuen, of the Fushigi Yuugi Cabal

"E Nomine Patres et Filii et Spiritu Sancti!"

Eriol861: dan, what have i told you about bestiality?
Eriol861: REMEMBER THE CONDOM
God Saffron: ...
Eriol861: DON'T GET MAD PIKACHU DISEASE OR SOME SHIT

INNERVISION STUDIOS
User avatar
MamoruArmitage
 
Joined: 28 Jul 2002
Location: Just stuck, hollow and alone, and the fault is my own, and the fault is my own...

Postby temjin » Tue Jul 30, 2002 8:00 pm

you dare measure my fanitude parallel to yours kthulu? I AM THE ULTIMATE AARON CARTER FAN!!
temjin
 
Joined: 30 Mar 2002
Location: leesburg, virginia

Postby artfreak13 » Tue Jul 30, 2002 10:09 pm

you dare measure my fanitude parallel to yours kthulu? I AM THE ULTIMATE AARON CARTER FAN!!


ok now its getting ugly......
AOL discs.... just chuck 'em
User avatar
artfreak13
 
Joined: 10 Sep 2001
Location: in a basement, PA

Postby CaTaClYsM » Tue Jul 30, 2002 10:56 pm

Again, with that inbread freakboy of a girl.

The old fashoned giant penis was all inocent fun, but these kind of pictures are just plain obcene.
User avatar
CaTaClYsM
 
Joined: 26 Jul 2002

Postby projekt_navi » Wed Jul 31, 2002 12:18 am

LiKe dId J00 HeAr!! LiNKiN pArK newESt cD is lIKE thE bEsT sELLinG cD ... EVER!!!
Image
A Fire Inside <<< AFI ... very good punk-rock band ... no shitty linkin park music ... pure rock :twisted:
User avatar
projekt_navi
 
Joined: 13 Jul 2002
Location: San Jose, Cali

Postby Hakura » Wed Jul 31, 2002 2:10 am

All I have to say.....

LOL
User avatar
Hakura
 
Joined: 30 May 2001
Location: Winnipeg, Canada

Postby kthulhu » Wed Jul 31, 2002 2:36 am

temjin wrote:you dare measure my fanitude parallel to yours kthulu? I AM THE ULTIMATE AARON CARTER FAN!!


Oh it's on now!This is gonna be an east coast/west coast thang isn't it?!

My first shot:

I want to have Aaron Carter's children.I will have an artifical womb installed(at my cost)because I'm a guy.And if they don't seem to be looking like him on the ultrasound,I will have in vitro cosmetic surgery performed!

OH BABY!

So who is the bigger fan now?
I'm out...
User avatar
kthulhu
 
Joined: 30 May 2002
Location: At the pony stable, brushing the pretty ponies

Postby BigshotSpike » Wed Jul 31, 2002 3:10 am

oh boy...here come the videos.....
User avatar
BigshotSpike
 
Joined: 14 May 2001
Location: Brier, WA, USA

Postby temjin » Wed Jul 31, 2002 9:25 am

i was gonna have lubricant sacks implanted in my colon, but you know, it's not worth it....CAUSE JUSTIN TIMBERLAKE IS HOTTER!! OMG OMG OMG!!
temjin
 
Joined: 30 Mar 2002
Location: leesburg, virginia

Next

Return to Music Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests