Search found 11 matches

Return to advanced search

I think a good song for Princess Monoke would be Marilyn Manson's "Speed of Pain" More specifically when WTF ever his name is sees her for the first time and that whole little battle scene where Lady Hiboshi is getting her oxen slaughtered by the "pups." Then mama comes along--that would be a good p...
by Nihao Shampoo
Sat Feb 01, 2003 12:26 am
 
Forum: AMV Suggestions
Topic: Need a good song for Princess Mononoke
Replies: 3
Views: 246

Ah, yes, Eva, that is the one and only anime. Very few people can actually delve deep enough to fully understand the theological and intellectual ramifications of the show. And then again there are the sexual inuendosto deal with. "I'm so fscked up." Woo! That was one messed up scene there lemme tel...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 11:05 pm
 
Forum: General Anime
Topic: Who here likes Evangelion??
Replies: 56
Views: 1275

Thank God I have no clue to what the hell what any one of you are talking about. That and the small fact that I [b]hate[b/] DBZ! Anyhoo, enough of this n00b spam! Onto ruin another thread! Weeeee!!!
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 9:42 pm
 
Forum: General Anime
Topic: THE ULTIMATE BADASS THREAD!
Replies: 13
Views: 437

Just a question

I was wondering. Do you think that Kite would go well with Forest by System of a Down?
Better yet, what the hell is a good song for Gunsmith Cats? I have wracked my brain (poor brain cell) and have come up with nada, any ideas?
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 9:33 pm
 
Forum: Music Discussion
Topic: Just a question
Replies: 1
Views: 224

Nah, she's hotter, and more stacked (Hatchan). How dare they copy Misato-san like that? Bastards!
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 5:15 pm
 
Forum: General Anime
Topic: Stratos4: Starring Misato? o_O
Replies: 15
Views: 556

Easy, www.animecubed.com they have a buttload of galleries though are a bit selective with their series, bastards...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 4:28 am
 
Forum: General Anime
Topic: Anime Image gallery
Replies: 11
Views: 495

Inu Yasha eh? Hmmm... Forest by System of a down... Actually I was gonna do that one to Kite, so don't nobody steal it! please. ^_^ Once I figure all this out that is. :D
Seriously, Inu Yasha would go with Can't Stop by the Chili Peppers, don't know why, but that seems to fit.
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 4:25 am
 
Forum: AMV Suggestions
Topic: I name an anime, you pick a song!
Replies: 188
Views: 4669

Oh. righty, my name is Nihao Shampoo (gotta love a psychotic Chinese chick--although I'm not Chinese or a chick) and uh, I'm the newest n00b flooding the airwaves with my crap, welcome to my special kind of hell... :twisted: I really like AMV's (well, duh, right?) and hate the crappy ones, which is ...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 4:10 am
 
Forum: General AMV
Topic: Newbies: How to make your first AMV
Replies: 452
Views: 146208

Stupid n00b question alert! Okay, now that I've read over all this and understand some (read that some Can someone break it down in Special Olympic terms for me? Or is this a p0intless question that's already been answered? 0.o Gawd, if only I'd known what I was jumping into... Remind me to wipe my ...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 4:05 am
 
Forum: General AMV
Topic: Newbies: How to make your first AMV
Replies: 452
Views: 146208

For me the most graphic I've personally seen would have to be Kite. Sexually and violently graphic, yet a solid damn good plot. The voice acting (only in English) is top notch. I mean, what other anime do you know of has a thirteen year old girl being raped then trained as an assassin? I mean, this ...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 1:21 am
 
Forum: General Anime
Topic: What is the most graphic anime you've ever watched??
Replies: 33
Views: 1014

I absolutely love the fourth disk. In the name of the toons, I will punish you! *Sailor Moon Usagi pose* I don't think I've laughed so hard in my life after that one. That and what Ropenmatsu II does to her {think lesbian overtures} that was classic. Oh man, I have so got to do an AMV about that one...
by Nihao Shampoo
Fri Jan 31, 2003 12:56 am
 
Forum: General Anime
Topic: Excel Saga HAIL IRUPARATZO!!
Replies: 23
Views: 865

Return to advanced search